Hvilke har dere ? Han går jo ikke enda, men lurte på å kjøpe et par å ha på han, kanskje det hjelper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har et par sandaler i str 18(men tror de er ganske små i størrelsen) dere kan få prøve, de er aldri brukt.. Fikk dem i gave da vesla ble født.. Hun bruker 21 nå... Kan ta de med på onsdag hvis du vil?Jeg måtte ut og kjøpe nye førte sko ril lisja her om dagen. Jeg skulle egentlig ut og kjøpe sandaler. Men endte med nye sko istede.
Dama på butikken som hjalp meg spurte hvilken str jeg var ute etter. Jeg svart str 20 siden der var det vi hadde fra før av (de skoene kjøpte vi på barnashus) skodama tar frem 20 og de er kjeeeempe store. Hun ser på de skoene vi har og sier at disse kan hun da ikke gå med. Og syns det var dårlig av de som hadde plukka ut disse. De var stor over alt. Både i lengden og over rista. Så da måtte jeg kjøpe nye sko til 600,- ikke rart frøkner har vært rød på hælene og hyla når vi skulle hadd på skoene. Hun måtte ha nr 18 pluss en tykk varmesåle for å fylle ut skoene.
De fleste har vel kjøpt sko til sine små nåmen vær obs på det
her i huset er jeg vertfall obs til neste sko. Ikke greit å være førstegangsforeldre og vite hvordan skoene skal sitte på de små føttene.
nå er vi ute etter sandaler i str 17. Men det finner vi ikke
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, gjerneVi har et par sandaler i str 18(men tror de er ganske små i størrelsen) dere kan få prøve, de er aldri brukt.. Fikk dem i gave da vesla ble født.. Hun bruker 21 nå... Kan ta de med på onsdag hvis du vil?
Heldiggriser som får henge sammenJa, gjernesnille deg
så prøver jeg de på henne på torsdag, åsså kjøper jeg de av dere
hvis ikke så treffes vi så du får de tilbake
![]()
De var fine!!