Sommersko/sandaler

ImageUploadedByBV Forum1398628806.818520.jpg
Vi har kjøpt disse skoene fra Skofus, Skoringen :) veldi fornøyd. Foreløpig ingen sandaler, men har sett noen pene eccosandaler vi kanskje kjøper med tiden. Mini gikk før jeg fikk sansen for meg så vi kjøpte sko en tid etter hun begynte å gå


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har både vanlige sko og skandaler fra superfit.. i str 19, så spent på om de holder gjennom sommeren :)
 
Man skal vel egentlig ikke la de bruke sko før de har gått en mnds tid.
Emma bruker kun ecco skoene sine nå, ikke fått kjøpt sandaler ennå, men i varmen vi har hatt i helga hadde det ikke gjort noe å hatt et par sandaler. Var klam på beina så lot henne gå i sokkelesten når vi var på terassen :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
MiniMe har joggesko fra Skofus og sandaler fra Viking og Friends.:)
 
Her bruker hun sko fra enfant. Ecco var alt for breie for henne. Må ut å se etter noen sandaler etterhvert.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi bruker sko fra superfit, skal på jakt etter sandaler (reiser til Kreta om 4 uker:D) og et par sko til å ha på når hun leker ut (blir da så ufattelig skitten :p)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har vi kjøpt sandaler i dag, hadde tenkt å kjøpe superfit for skoene derfra sitter så bra på foten, men de ble alt for vide over ankelen så hun trampet seh rett utav, så da ble det fra ponny istede....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg måtte ut og kjøpe nye førte sko ril lisja her om dagen. Jeg skulle egentlig ut og kjøpe sandaler. Men endte med nye sko istede.
Dama på butikken som hjalp meg spurte hvilken str jeg var ute etter. Jeg svart str 20 siden der var det vi hadde fra før av (de skoene kjøpte vi på barnashus) skodama tar frem 20 og de er kjeeeempe store. Hun ser på de skoene vi har og sier at disse kan hun da ikke gå med. Og syns det var dårlig av de som hadde plukka ut disse. De var stor over alt. Både i lengden og over rista. Så da måtte jeg kjøpe nye sko til 600,- ikke rart frøkner har vært rød på hælene og hyla når vi skulle hadd på skoene. Hun måtte ha nr 18 pluss en tykk varmesåle for å fylle ut skoene.

De fleste har vel kjøpt sko til sine små nå:) men vær obs på det:) her i huset er jeg vertfall obs til neste sko. Ikke greit å være førstegangsforeldre og vite hvordan skoene skal sitte på de små føttene. :) nå er vi ute etter sandaler i str 17. Men det finner vi ikke:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg måtte ut og kjøpe nye førte sko ril lisja her om dagen. Jeg skulle egentlig ut og kjøpe sandaler. Men endte med nye sko istede.
Dama på butikken som hjalp meg spurte hvilken str jeg var ute etter. Jeg svart str 20 siden der var det vi hadde fra før av (de skoene kjøpte vi på barnashus) skodama tar frem 20 og de er kjeeeempe store. Hun ser på de skoene vi har og sier at disse kan hun da ikke gå med. Og syns det var dårlig av de som hadde plukka ut disse. De var stor over alt. Både i lengden og over rista. Så da måtte jeg kjøpe nye sko til 600,- ikke rart frøkner har vært rød på hælene og hyla når vi skulle hadd på skoene. Hun måtte ha nr 18 pluss en tykk varmesåle for å fylle ut skoene.

De fleste har vel kjøpt sko til sine små nå:) men vær obs på det:) her i huset er jeg vertfall obs til neste sko. Ikke greit å være førstegangsforeldre og vite hvordan skoene skal sitte på de små føttene. :) nå er vi ute etter sandaler i str 17. Men det finner vi ikke:(


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har et par sandaler i str 18(men tror de er ganske små i størrelsen) dere kan få prøve, de er aldri brukt.. Fikk dem i gave da vesla ble født.. Hun bruker 21 nå... Kan ta de med på onsdag hvis du vil?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har et par sandaler i str 18(men tror de er ganske små i størrelsen) dere kan få prøve, de er aldri brukt.. Fikk dem i gave da vesla ble født.. Hun bruker 21 nå... Kan ta de med på onsdag hvis du vil?


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, gjerne:) snille deg:) så prøver jeg de på henne på torsdag, åsså kjøper jeg de av dere:) hvis ikke så treffes vi så du får de tilbake;)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, gjerne:) snille deg:) så prøver jeg de på henne på torsdag, åsså kjøper jeg de av dere:) hvis ikke så treffes vi så du får de tilbake;)



Sent from my iPhone using BV Forum
Heldiggriser som får henge sammen :D her skal vi ut og kjøpe sandaler neste uke. Først nå finværet kom :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp