A Askeladden Forelsket i forumet Vårspirene 2021 MayDay2021 7 Jul 2021 #1 Noen som vet når Barnashus trapper opp salget? Skulle gjerne gjort noen gode kjøp på 70 %.
Kengu Forumet er livet VIP 7 Jul 2021 #2 Askeladden skrev: Noen som vet når Barnashus trapper opp salget? Skulle gjerne gjort noen gode kjøp på 70 %. Klikk for å utvide … slutten av juli men da er mye utsolgt
Askeladden skrev: Noen som vet når Barnashus trapper opp salget? Skulle gjerne gjort noen gode kjøp på 70 %. Klikk for å utvide … slutten av juli men da er mye utsolgt
A Askeladden Forelsket i forumet Vårspirene 2021 MayDay2021 7 Jul 2021 #3 Kengu skrev: slutten av juli men da er mye utsolgt Klikk for å utvide … Har allerede handlet en del på 40 %. Klær jeg vet ikke kommer på 70%. Lillelamdress, kivatluer og klær fra hust and claire. Ikke noe jeg MÅ ha nå, men fint å kjøpe litt til neste sesong på 70 %
Kengu skrev: slutten av juli men da er mye utsolgt Klikk for å utvide … Har allerede handlet en del på 40 %. Klær jeg vet ikke kommer på 70%. Lillelamdress, kivatluer og klær fra hust and claire. Ikke noe jeg MÅ ha nå, men fint å kjøpe litt til neste sesong på 70 %