Sommerplaner?

Har kun en uke ferie sammen med mannen, ingen barn fra før. Vi skal nok bare reise til svigers og så må vi pusse opp barnerommet :happy:
 
Parker kan jo kunne være kjekkere i år, siden det vil bli begrensninger på hvor mange som får komme inn per dag. Samtidig risikerer man kanskje at det blir enda mer kø hvis ikke alle attraksjoner får være åpne og hvis ting blir mer tungvint med desinfeksjon eller andre tiltak.

Vi har ikke lagt noen konkrete planer enda.
 
Helt enig! Har prøvd å søke litt og funnet et sted at det ikke er farlig så lenge det er ute og er godt ventilert, men husker fra sist at jeg ikke maktet den sterke lukten :p
Det er nok ikke like farlig utendørs, kanskje. Men hytta må isåfall beises utvendig, og oljebasert beis tror jeg uansett man skal ligge langt unna. Skal ikke spøke med løsemidler.;)
 
Fant denne informasjonen på Helsenorge, så det vil vel si at så lenge malingen er oljebasert så kan man male da!
https://helsenorge.no/gravid/trygghet-og-gravid
Ja, supert! Den skal vel helst *ikke* være oljebasert om jeg forstår kilden rett. Vi kjøpte vannbasert maling til utevindu og innemøbler idag. Så lenge jeg malte med denne malingen utendørs skulle det gå helt fint, ifølge han på Maxbo. Så da føler jeg meg ikke like unyttig på hytta og kan male litt likevel med god samvittighet!
 
Ja, supert! Den skal vel helst *ikke* være oljebasert om jeg forstår kilden rett. Vi kjøpte vannbasert maling til utevindu og innemøbler idag. Så lenge jeg malte med denne malingen utendørs skulle det gå helt fint, ifølge han på Maxbo. Så da føler jeg meg ikke like unyttig på hytta og kan male litt likevel med god samvittighet!
Nei, men det står at om man gjør det noen ganger så er det ikke farlig og da tenker jeg at ute ikke er så farlig? Mulig jeg tenker helt feil, for hodet er virkelig ikke på plass om dagen :p Men jeg overlater det til mannen uansett, tenker jeg. Bedre å være på den helt sikre siden :) Vet ikke om det finnes vannbasert husmaling evt, det kan jeg jo høre om!
 
Nei, men det står at om man gjør det noen ganger så er det ikke farlig og da tenker jeg at ute ikke er så farlig? Mulig jeg tenker helt feil, for hodet er virkelig ikke på plass om dagen :p Men jeg overlater det til mannen uansett, tenker jeg. Bedre å være på den helt sikre siden :) Vet ikke om det finnes vannbasert husmaling evt, det kan jeg jo høre om!
Vet ikke helt jeg heller, men mer og mer maling blir vannbasert, ifølge han på Maxbo. Er store forskjeller i tørketid, og særlig avgasser de avgir, så er nok derfor. Det har vel litt med mengde å gjøre også, over hvor lang tid man utsetter seg for å stå direkte i malingslukta. Hehe, kjenner igjen det med å være litt "forvirra" om dagen ja, hormonene gjør sitt! xsmile5
 
Blir familiesommer etter at vi måtte avlyse roadtrip til USA i hele sommer :(
 
Det er så herlig:) jeg byttet ut bok med strikketøy da men:p
Må nok ha med det og, men var på biblioteket i går og lånte meg tre gode krimbøker... hyttetur og camping =god tid til både strikk og bok :D
 
Blir familiesommer etter at vi måtte avlyse roadtrip til USA i hele sommer :(
Åå! Så utrolig nedtur! Hygge med familiesommer og altså, men USA da :( Jeg digger jo det landet og vil så gjerne tilbake selv!
 
Må nok ha med det og, men var på biblioteket i går og lånte meg tre gode krimbøker... hyttetur og camping =god tid til både strikk og bok :D
Jeg har 2 barn fra før så rekker ikke så mye:p men vi koser oss masse allikevel :) krim er det beste på sånne turer da:)
 
Åå! Så utrolig nedtur! Hygge med familiesommer og altså, men USA da :( Jeg digger jo det landet og vil så gjerne tilbake selv!

Superkijpt faktisk. Skulle være siste hurra før vi får barn, men nå får det vente litt :/ butt butt, penger spart ;)
 
Jeg har 2 barn fra før så rekker ikke så mye:p men vi koser oss masse allikevel :) krim er det beste på sånne turer da:)
Vi har med oss yngstejenta vår og ei jevnaldrende venninne så regner med de er rimelig travle hele helga :D Hun er her på avlasting en gang i mnd og jeg ser såvidt snurten av de fra fredag til søndag :joyful:
Eldstemann gadd ikke bli med på denne turen så han blir hjemme med besteforeldre :) tenker han syns det er deilig å slippe lillesøstra si noen dager :hilarious:
 
Vi hadde bestilt tur med hele storfamilien til norditalia, det skjer jo ikke nå selvsagt. Så vi håper å få treffes litt på hytta til foreldre våre. Ellers håper vi å gå sove mest mulig ute i hengekøyene våre i sommer. Før det må vi få orden på leiligheten vår, så vi har litt å henge fingrene i.
 
Back
Topp