Ja ungene elsker det, å jeg å så blir veldig fint starter med helgeturer nå til helgenJeg har mange gode minner med campingvogn fra jeg var liten, så det blir nok bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ungene elsker det, å jeg å så blir veldig fint starter med helgeturer nå til helgenJeg har mange gode minner med campingvogn fra jeg var liten, så det blir nok bra
Det er nok ikke like farlig utendørs, kanskje. Men hytta må isåfall beises utvendig, og oljebasert beis tror jeg uansett man skal ligge langt unna. Skal ikke spøke med løsemidler.Helt enig! Har prøvd å søke litt og funnet et sted at det ikke er farlig så lenge det er ute og er godt ventilert, men husker fra sist at jeg ikke maktet den sterke lukten
Fant denne informasjonen på Helsenorge, så det vil vel si at så lenge malingen er oljebasert så kan man male da!Det er nok ikke like farlig utendørs, kanskje. Men hytta må isåfall beises utvendig, og oljebasert beis tror jeg uansett man skal ligge langt unna. Skal ikke spøke med løsemidler.
Ja, supert! Den skal vel helst *ikke* være oljebasert om jeg forstår kilden rett. Vi kjøpte vannbasert maling til utevindu og innemøbler idag. Så lenge jeg malte med denne malingen utendørs skulle det gå helt fint, ifølge han på Maxbo. Så da føler jeg meg ikke like unyttig på hytta og kan male litt likevel med god samvittighet!Fant denne informasjonen på Helsenorge, så det vil vel si at så lenge malingen er oljebasert så kan man male da!
https://helsenorge.no/gravid/trygghet-og-gravid
Nei, men det står at om man gjør det noen ganger så er det ikke farlig og da tenker jeg at ute ikke er så farlig? Mulig jeg tenker helt feil, for hodet er virkelig ikke på plass om dagen Men jeg overlater det til mannen uansett, tenker jeg. Bedre å være på den helt sikre siden Vet ikke om det finnes vannbasert husmaling evt, det kan jeg jo høre om!Ja, supert! Den skal vel helst *ikke* være oljebasert om jeg forstår kilden rett. Vi kjøpte vannbasert maling til utevindu og innemøbler idag. Så lenge jeg malte med denne malingen utendørs skulle det gå helt fint, ifølge han på Maxbo. Så da føler jeg meg ikke like unyttig på hytta og kan male litt likevel med god samvittighet!
Vet ikke helt jeg heller, men mer og mer maling blir vannbasert, ifølge han på Maxbo. Er store forskjeller i tørketid, og særlig avgasser de avgir, så er nok derfor. Det har vel litt med mengde å gjøre også, over hvor lang tid man utsetter seg for å stå direkte i malingslukta. Hehe, kjenner igjen det med å være litt "forvirra" om dagen ja, hormonene gjør sitt!Nei, men det står at om man gjør det noen ganger så er det ikke farlig og da tenker jeg at ute ikke er så farlig? Mulig jeg tenker helt feil, for hodet er virkelig ikke på plass om dagen Men jeg overlater det til mannen uansett, tenker jeg. Bedre å være på den helt sikre siden Vet ikke om det finnes vannbasert husmaling evt, det kan jeg jo høre om!
Åh! Det gjør vi også - og jeg gleder meg som en liten unge til å komme meg vekk littJa ungene elsker det, å jeg å så blir veldig fint starter med helgeturer nå til helgen
Det er så herlig jeg byttet ut bok med strikketøy da menÅh! Det gjør vi også - og jeg gleder meg som en liten unge til å komme meg vekk litt
Sitte i en stol og lese en god bok og bare kooooose meg
Må nok ha med det og, men var på biblioteket i går og lånte meg tre gode krimbøker... hyttetur og camping =god tid til både strikk og bokDet er så herlig jeg byttet ut bok med strikketøy da men
Åå! Så utrolig nedtur! Hygge med familiesommer og altså, men USA da Jeg digger jo det landet og vil så gjerne tilbake selv!Blir familiesommer etter at vi måtte avlyse roadtrip til USA i hele sommer
Da må dere kose dere riktig så myeJa ungene elsker det, å jeg å så blir veldig fint starter med helgeturer nå til helgen
Jeg har 2 barn fra før så rekker ikke så mye men vi koser oss masse allikevel krim er det beste på sånne turer daMå nok ha med det og, men var på biblioteket i går og lånte meg tre gode krimbøker... hyttetur og camping =god tid til både strikk og bok
Tusen takk!!Da må dere kose dere riktig så mye
Åå! Så utrolig nedtur! Hygge med familiesommer og altså, men USA da Jeg digger jo det landet og vil så gjerne tilbake selv!
Vi har med oss yngstejenta vår og ei jevnaldrende venninne så regner med de er rimelig travle hele helga Hun er her på avlasting en gang i mnd og jeg ser såvidt snurten av de fra fredag til søndagJeg har 2 barn fra før så rekker ikke så mye men vi koser oss masse allikevel krim er det beste på sånne turer da