Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det vi kanskje tenker også. Blir første sommer hjemme i Norge på 10 år, så dette blir nytt for oss. Hytta til svigers i fjellet er et alternativ bare for en langhelg evt, jeg liker meg best ved sjøen eller havet hvor jeg kan bade om sommerenHar ingen barn fra før. Så tenker å nyte sommeren hjemme og på hytta for en gangs skyld. Pleier ofte å reise mye rundt, så syns dette kan bli en koselig sommer! Få dille litt hjemme og nyte
Så deilig! Vi har faktisk sett på båt og lurt litt på det, men jeg og mannen er litt uenige om hvordan den skal brukes, for jeg kunne tenkt meg overnattinger og det er helt uaktuelt for hans del Får håpe bekkenet dit holder daVi skal ha vår vanlige båtsommer, pleier ikke å reise noen vei på sommeren siden vi har båt. Hvis bekkenet mitt vil så prøver vi på litt overnatting i båten, hvis ikke får evt mann og barn overnatte etter de har kjørt meg til land.
Så kjedelig med kafeer og avlyste turer! Men så fint med muligheten for camping Mamma har også campingvogn, så tenker å være litt der selvVi skulle egentlig til London og Mallorca. Men det utgikk jo..
Så vi satser på campingvogn og hjemmesommer. Evt besøke mange da alt av arrangementEr er avlyst, kafeene her har gått konk og alle syns det er så langt å reise hit.......
Vurderer dyreparken i Kristiansand, men ser at det er veldig dyrt for hotell og deler av parken er stengt Så spørs om vi gidder å bruke penger på det! Kan jo håpe på litt fint vær i juli, da er ikke hjemmeferie så ille