Sommerplaner?

Her skal vi reise til Kreta og vi skal være der i 2 uker :D

Jeg har hatt barnefri i 2 hele uker, på onsdag kommer endelig jenta mi hjem igjen!! :D ♡ Ååå som jeg gleder meg! Vi skal bare kose oss hjemme, siden hun har vært bortreist. Viktig at hun får slappe av 2 uker hjemme før bhg starter for fult igjen :) vi håper på fint vær, så vi kan være masse på stranda :) så skal vi jo på ul 15 juli, så alle sjeler gleder seg :D

Her er ferien over allerede :( 1 uke i sydligere strøk, og 2 uker i Norge! Krysser fingrene for bedre vær på Vestlandet resten av sommeren

Vi skal 1 uke nordover, en langhelg til Oslo og en uke til Trøndelag :)
Blir norgesferie i år, like så greit, men håper på litt finere vær. Gleder meg også til broren min kommer hjem på ferie :) da skal vi være med han og familien, blir sikkert noen båtturer også!!

Her blir ting bare tatt litt på sparke, skal en dagstur til kongeparken om to uker :-)
See ann været ellers, tenker kansje en tur til bø sommerland :-)
Oul den 10:-D å vi skal pusse opp stue å kjøkken så det tar vel mesteparten av ferien egentlig :-)

Drar 15 dg til Thailand i slutten av juli.
Så skal vi ha en babymoon i september, bare jeg og mannen. Da skal vi til Tokyo! :)

Vi skal slappe av noen uker på landet i august. Sjø, fjell, skog og ren luft. :happy:

Camping i Sverige :D

Unga kom hjem fra fjellet med bestefar i dag:-)
Så på fredag reiser jeg og unga 2 uker til Moss, besøke min familie og kose oss der:-) samboer kommer ned i helgene kanskje;-)
Ellers ingen store planer, være hjemme og kose oss:-)

Skal på hyttetur til kr.sand og mest sannsynligvis 1 uke til Kroatia eller Kreta :D

Back
Topp