Sommerplaner?? :)

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Har dere store planer for sommeren eller?

Her tror jeg det blir ferie her til lands. Driver med en del husprosjekter, så mesteparten av penga går nok dit.. :) men må jo ut på noooe.... tror kanskje det blir en tur til Dyreparken :)

Her er det store sommerplaner ;) Her står bryllup og langtur høgst på kalenderen. Vi skal kjøre til lofoten å besøke familien til samboeren min etter bryllupet vårt så skal bli spenndende med meg på slep som er 5 mnd på veg i bryllupet og ca. 6 mnd når vi skal til lofoten ;)

Her er det store sommerplaner ;) Her står bryllup og langtur høgst på kalenderen. Vi skal kjøre til lofoten å besøke familien til samboeren min etter bryllupet vårt så skal bli spenndende med meg på slep som er 5 mnd på veg i bryllupet og ca. 6 mnd når vi skal til lofoten ;)
Kom på besøk når du først er i Lofoten!! :dance008

Vanligvis reiser vi til varmere strøk hvert år, men etter jeg gjorde det i forrige svangerskap og syntes varmen var forferdelig så dropper vi det i år:-p Blir en uke i feriehus i Sverige og ellers besøk rundt i Norge :)

Vi skal to uker til Italia :) Også blir det nok en tur til dyreparken i Kristiansand med snuppa.

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir hytte og campingvogn ved sjøen for oss:) og litt båt tenker jeg:) giftet oss i fjor, og reiste en del, så nå blir det å spare til neste nurket kommer og alle utgiftene det fører med seg:D

Vi skal forhåpentlighvis en tur til frankrike:-) Foreldrene mine har hus der, så er lokalkjent der nede + at vi får låne hus og bil gratis:-) også bllir det vel en liten hytte og fisketur med svigers i sverige:-)

Vi skal prøve oss på en biltur uten mål og mening. Mannen har oppspart farspermisjon som han må bruke opp:) skal bli deilig med litt ferie sammen. Så blir det nok noen turer på hytten.
Ellers må vi nok bruke masse tid på å få huset litt mer ferdig! Er ganske lei av å bo i et oppussingsprosjekt:)

Skal til Tyrkia i juni, Danmark i juli og kanskje en hoppepå tur i starten av august :)

Skal gifte oss i september, så pengene går til bryllup og barn denne sommeren :) Tenkte pusse opp barnerommet, og ta noen småturer. Blir en tur til familie i Molde, og sikkert litt tid på Hvaler med svigers på hytta deres :) har bestilt sol, for vil gjerne være litt brun i bryllupet :)

Vi skal pusse opp vaskerom og barnerom, så det blir kun sydentur om vi finner en billig hoppepåtur! Skal en langhelg til Frankrike i juni :)

-Taster fra appen-

Vanligvis reiser vi til varmere strøk hvert år, men etter jeg gjorde det i forrige svangerskap og syntes varmen var forferdelig så dropper vi det i år:-p Blir en uke i feriehus i Sverige og ellers besøk rundt i Norge :)
Ja samme her ;) var i Italia ca halvveis sist. Jeg fikk ikke engang på meg slippers for var så hoven i beina :p helt grusomt ;)

Vi skal på den årlige turen til sverige på besøk til mamma :)
Også tar vi en tur på tusenfryd med snuppa mens vi er nedenfor :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Vi skal en tur til sverige for å feire midtsommer og mens snuske karamella er på hyttetur i Hammerfest, så skal vi til københavn med et vennepar :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal besøke venner og kjente i Tyskland og Frankrike, så blir bilferie. :) Har også tenkt å kjøpe barnevogn i f.eks. Tyskland. Kan visst spare noen tusenlapper på det! :o

Vi flytter 1. mai, så har planer om å nyte mitt nye hus og nye hage uten innsyn, og med masse grillmat :D Syden tur tar vi heller til vinteren, så bøllefrøet er født og noen mnd gammel.

Vi var i spania med snuppa og bare oss to i praha i fjor sommer, så vi gjør det litt enklere i år.
Kaptein Sabeltannshow 1 august og sørlandsidyll! :)

Men, vi har èn uke der snuppa skal være hos pappa sin, der vi egentlig har lyst å ta oss en siste ferie sammen før babyen kommer. Men det er så vanskelig!
Bytur med masse spasering er uaktuelt mtp bekkenet mitt, og for mye varme er sikker ikke bra det heller.
Tenke tenke :) Noen forslag ?

I år blir det til campingvogna vår i Femund, kanskje Dyreparken i år også :) Har ikke lagt så mange planer i år ;) blir vel en tur til Amadeus parken også :)

Back
Topp