Sommerplaner?? :)

Hvor i Frankrike?
Normandie :) Kanskje ikke det mest typiske feriestedet nei, men anledningen er 70 års jubileet for D-dagen. Veit ikke helt hva jeg kan forvente meg, vi drar pga mannen og hans kamerat. De er litt i overkant interessert i ww2 og militære kjøretøy og sånn.

-Taster fra appen-[/quote]
Normandie er et veldig fint område. D-dagen, da blir dere der i juni. Det er oftest den fineste periode for å besøke Frankrike, synes jeg. WW2 har vært VELDIG viktig for Frankrike, blir nok en stor arrangement. Spennende! :)
 
[/quote]
Normandie er et veldig fint område. D-dagen, da blir dere der i juni. Det er oftest den fineste periode for å besøke Frankrike, synes jeg. WW2 har vært VELDIG viktig for Frankrike, blir nok en stor arrangement. Spennende! :)[/quote]

Ja det er arrangementer der fra mai og utover til august i år. Vi skal være der på selve D- dagen også, så det skjer nok mye der den tida vi er på besøk :) Skal bo i en landsby på utsiden av Normandie, husker ikke hva den heter akkurat nå. Vært der før? :)

-Taster fra appen-
 
Last edited:
Nå skjer det mye rart med quotingen her :p

-Taster fra appen-
 
Quotingen er av og til rar når jeg logger meg på mobil. :confused004

Har vokst opp litt lengre sør. Har selv bare kjørt der en gang. Kjenner flere som har vært mye der.
 
Quotingen er av og til rar når jeg logger meg på mobil. :confused004

Har vokst opp litt lengre sør. Har selv bare kjørt der en gang. Kjenner flere som har vært mye der.
Okei, jeg gleder meg til å tusle i gatene og spise god mat, men er ikke veldig begeistret for ww2 og sånn.. fikk litt nok på Hvite Busser tur på ungdomsskolen, men det skal gjøre stas på de resterende veteranene, fra begge sider, som jeg forstod det, og det setter jeg pris på :) Virker som om det er mye fokus på alle som gikk tapt også, ikke bare de allierte, men de som var på Tyskland sin side også :)

-Taster fra appen-
 
Vi skal i bryllup i Portugal i august. Er da 33-34 uker på vei da, så må bare se det an tror jeg.

Ellers blir det kanskje en tur til abrahavn og mikkelparken. Vi flytter også inn i vårt nye hus i sommer, så mye å gjøre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp