Sommerplaner?? :)

Blir nok ein tur t Stavanger for å besøka familie og venner. Då tenke eg da blir ein tur t Kongeparken med jentungen, ho blir fira i august, så e nok kjekt for ho med ein tur der :)
 
Vi har nettopp kjøpt oss hus som må pusses opp, så det blir det hele sommeren. Vi skal på telttur en dag det er fint vær. Ellers kan det være vi reiser til Sverige på besøk. Tar det litt som det kommer.
 
Vi skal vel en tur til Spania og en tur til Hellas :) og selvsagt dyreparken ^^, ooog NYC før sommeren som jeg fikk i bursdagsgave :) så må man vel muligens se seg konkurs på høsten ^^, Hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Drar til rhodos sluttn av aug/begynnelsen av sept. Så er litt spent på den flyturen :p


Appen ❤️
 
Tror ikke økonomien tillater så mye annet enn å gjøre klart til babyen kommer her, må pusse opp barnerom og bad som absolutt minimum, + litt flere tilpasninger av huset så det blir baby-safe. Også må alt til babyen kjøpes inn, og da er jeg redd feriebudsjettet er borte. Hadde kanskje håpet å få råd til en hopp-på tur da, hvis vi klarer å trikse det til :)
 
[quotensen, post: 17200788, member: 81179"]Vi skal pusse opp vaskerom og barnerom, så det blir kun sydentur om vi finner en billig hoppepåtur! Skal en langhelg til Frankrike i juni :)

-Taster fra appen-[/quote]
Hvor i Frankrike?
 
Lillaputthammer, Hunderfossen, Hafjell lekeland og vegmuseet tenker jeg :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har ingen planer foreløpig :) blir hvertfall mye grilling og kos i sola!!
 
Vi har enda en del å gjøre på huset så vi blir nok hjemme. Hytta blir nok flittig brukt og mannen har lovet ungen at de skal på telttur.

Forhåpentligvis kan vi dra på badestranden titt og ofte

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi skal en uke i Kroatia på kjæresteferie + en uke i Hellas sammen med min familie! Ellers bare Norge :) Er spent på varmen da, hvordan jeg kommer til å reagere på den!
 
Samboer har sagt klart ifra om at vi SKAL til Dubai i sommer :p så da må jeg vell bare bli med ;) :p
 
En uke på gutterommet til sambo i Danmark. kjekt med utenlandsk kjæreste, feriene blir en god del billigere samtidig som man kommer seg bort :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Å, sommeren blir så bra! Vi skal være i fjellet så mye vi kan, telte, fiske, toppturer, bade. Bare nyte denne siste sommeren sammen, bare oss to :)
 
Her blir det garasjebygging :) Plassen er allerede sprengt ut, så nå gleder vi oss til å begynne. Mulig vi får tatt oss en liten, liten ferietur. Kanskje det blir en tur til Langedrag i løpet av noen få uker siden svigers skal leie en hytte i Hemsedal. Blir gøy for vesla å oppleve litt <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
[quotensen, post: 17200788, member: 81179"]Vi skal pusse opp vaskerom og barnerom, så det blir kun sydentur om vi finner en billig hoppepåtur! Skal en langhelg til Frankrike i juni :)

-Taster fra appen-
Hvor i Frankrike?[/quote]
Normandie :) Kanskje ikke det mest typiske feriestedet nei, men anledningen er 70 års jubileet for D-dagen. Veit ikke helt hva jeg kan forvente meg, vi drar pga mannen og hans kamerat. De er litt i overkant interessert i ww2 og militære kjøretøy og sånn.

-Taster fra appen-
 
Back
Topp