Sommerplaner?

Citti

Forumet er livet
Vi skal til Kreta. 2 uker. Deilig!!! Gleder meg masse!

Har dere planene klare?

vi skal være hjemme for det meste...skal kansje en tur til bergen[:)] og en tur til dyreparken i kristiansand[:D]

Vi har ikke lagt noen planer for sommeren enda, men det en lang tur på oss den 12. Mai.. Da skal vi til kristansand i konfirmasjon til fetteren til sambo... Det blir ca 9 timer med bil...

ORIGINAL: siri01

vi skal være hjemme for det meste...skal kansje en tur til bergen[:)] og en tur til dyreparken i kristiansand[:D]

Pappa`n her planlegger tur til Dyreparken i Kr. Sand med William og nevøen hans. Vi snakket litt om det før det ble slutt. Han vil fortsatt at jeg skal være med, men jeg vet ikke helt...
Men tror det er en kjempe fin opplevelse for barna!

Vi skal bare på hytta på sørlandet i år og tar helt sikkert turen innom dyreparken [:D] Er jo værre enn ungene jeg... eeelsker dyreparken hehe!!![8D][:D] Har lyst å reise på skikkelig ferie neste år.. Til Asia kansje [8|][:)]

Her blir det vel hytta i Arendal. Også siden vi flyttet inn i nybygd hus i høst må vi jobbe litt med og få hage og sånt[8|]

Her blir det vel Las Plenas på Costa del nyhuset. [8D] (hermer etter Tusull...)
Kanskje en hyttetur på hytta til svigers, og ellers har vi jo en seter. [:)] Men ingen langtur er planlagt nei.

På oss blir det nok mest å være hjemme, en lang helg til Bergen for at barna skal i akvariet....
Så skal vi være med svigers å bygge hytte, for da kan vi låne den med litt bedre samvittighet....[8D]

Vi skal til Danmark i en uke..Gleder meg masse[:D][:D]

Jeg skal hjem til mamma og pappa på ferie om 1 uke ( til bergen) og da blir jeg i HELE 4 uker.... [:D][:D][:D]
Og i september skal jeg til bergen igjen og da blir jeg i 7 uker og da skal jeg, samboeren og isabell 1 uke til syden også [:D] 
Har masse å se fram til [:D]

Vi reiser til Mallorca om 3 uker [;)]. I sommer skal vi til Kristiansand og Bø [:)]

Vi skal 1 uke til tyrkia,regner med 1 uke i varmen er nok til go jenta vår. Men vi gleder oss kjempe masse.[:D]

Har mange ønsker, men ingenting er så vedlig planlagt.  Men hvis jeg får kjøpt meg ny bil før sommeren, tenkte vi oss en liten bilferie, kanskje innover hardanger eller noe, og ihvertfall en tur til hytta i Hallingdal [:)] har veldig lyst til å dra nordover, men det får jeg vel heller gjøre når Filip er litt eldre. Skal også til Oslo i begynnelsen av juni tenkte jeg[:D] Emily skal en tur til farmoren og farfaren sin i Porsgrunn sammen med pappa'n, så kanskje Filip og jeg blir med der en liten tur og[:)] Blir spennende å reise alene med to barn, så jeg får se hvordan det blir når sommeren er her... må først konsentrere meg om eksamener, selv om det ikke er så lett når barna er det eneste jeg tenker på [8|] hehe

Back
Topp