Sommerplaner?

Krokodillemor

Blir kjent med forumet
Begynner ferieplanene deres å komme på plass?

Vi skal en tur til Danmark, en tur til Trøndelag og en tur til Kristiansand. Det blir nok Dyreparktur m.m..

Våre planer er litt løst skissert enda, vi skal hvertfall i min søsters bryllup i Trondheim i slutten av Juli og en uke til mannens familie i sør men utenom det har vi ikke spikret noe enda. Mulig dte blir en tur til syden, men jeg mener at syden om sommeren er tull og tøys så vi får se hvor den diskusjonen ender [8D][;)] 

Bryllup er jo alltid koselig og Syden hørtes veldig fristende ut. Jeg har aldri vært på vanlig sydentur. Har lyst til det.

ORIGINAL: Krokodillemor

Bryllup er jo alltid koselig og Syden hørtes veldig fristende ut. Jeg har aldri vært på vanlig sydentur. Har lyst til det.

Elsker å reise til varmere strøk, spesielt når det er kaldt her i Norge. Vi var en uke på Gran Canaria rett før jul og det var heeerlig [:D]

Jeg har kjempelyst til å dra til Syden om vinteren. Læreryrket er desverre ikke forenelig med å ta ferie utenom skoleferiene, og i skoleferiene blir det fort dyrt.

Ja det blir fort dyrt i skoleferiene, charterselskapene vet å sko seg.... Vi benytter oss av å kunne reise utenom skoleferiene nå som barna er så små, når man får skolebarn er det jo slutt på det.

Siden vi skal bygge garasje i år så blir det en tur til Danmark.. Vil vil liksom reise bort en tur for det. Da blir det Legoland, Løveparken og Fårrup sommerland hvertfall[:)][:)] Ellers blir det å være hjemme. Og da regner jeg med det blir en del Dyreparken[:D]

Sørlandet er jo et fint sted å være om sommeren. Mange steder å dra til når en vil gjøre noe med familien.

Vi skal mest sannsynlig til skallerup Klit i Danmark i August.
Frem til det så tar vi det rolig, siden lillegutt i magen blir født i Mai/Juni, så er greit å komme i litt rutine og bli kjent med babyen før vi begynner å reiser rundt [:)]
Var en tur i Gran Canaria i Januar, og kommer nok til å gjenta det til vinteren igjen..
Liker best å reise til syden på vinteren, når det er kaldt i Norge [:D]

Ikke helt bestemt oss enda.Mulig det blir en Danmarks tur med to vennepar og barn.
Skal på fotballcup med Andreas da [:D][:D].Lyngdalcup,det gleder vi oss til [:D][:D]
Orker ikke dra til syden denne sommeren,da det fort kan bli litt varmt for Mari.
Mmma og de har leilighet i spania som vi pleier og feriere i.Delig [:D][:D].

Back
Topp