Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke strand her, men vi har vært ute i hagen og puslet på hele dagen. Ikke mer enn 15 grader, men det er nok til at jeg går i singlet og den eneste shortsen jeg fant som passet Herlig Bare synd det blir regn igjen her fra tirsdag
30 grader på terrassen er for mye for meg, så jeg har vært inne for det meste. Er plaget med allergi også, og før jeg skal til lege den 29.mai har jeg ikke medisiner De jeg har nå kan visst ikke brukes når du er gravid
Jeg har vært på jobb og sett ut på det fine været. Nå har jeg vært hjemme en times tid, og det begynte akkurat å pøse ned. Typisk når jeg endelig fikk lurt gubben til å bytte til sommerdekk (henger litt etter ja, flaks jeg ikke har piggdekk)
har vært på landstedet til svigers, båttur, grilling, ungene har bada på terassen Herlig!!! Men vanskelig med trange sommerklær, når ein ikkje ennå har fortalt om graviditeten... Urg!