Sommerkroppen 2017

Roterommet

Glad i forumet
Novembergull 2017
Noen andre som gruer seg litt til strand og bikini i sommer? :) Har allerede testet ut å gå i bikini nå i sist uke, men bare hjemme på terrassen da ;p Og tenker at når sommeren kommer er jeg jo mye lenger komt, og har større mage. Håper det synes at jeg er gravid og ikke bare lubben slik som nå ;) Vil tro det går helt fint, sånn egentlig, og føler jo ærlig talt at det ikke er min kropp lenger for kjenner den nesten ikke igjen, det er babyen sin kropp nå en stund, og helt ok å gå rundt i bikini som gravid? Har ikke noe i mot andre uansett hvordan de ser ut, men er jo selfølgelig mer bevisst på min egen kropp ;s

Å være gravid om sommeren gjør at jeg ikke tenker sommerkropp i det hele tatt[emoji56]. Tenker heller at sommeren 2018 blir en t-skjorte sommer[emoji38]. Så satser jeg på at 2019 blir bra igjen[emoji28][emoji85][emoji1365]

Er egentlig lettet for å være gravid i sommer. Synes det kroppspresset som er i dag er helt sinnsykt! Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg nok følt meg "verre".
Synes gravidkroppen er nydelig jeg, og vil nok stolt vise den frem! Men tror det blir vanskelig å finne en bikini som sitter fint da alt er så smått, og bikinier for gravide er særs lite flatterende [emoji85]

Jeg gruer meg litt. Er vane med å være godt trent og 3 mnd uten trening som følge av ivf osv, har gjort sitt med min kropp. Det lille av rumpe jeg hadde klart å jobbe meg opp er forsvunnet og det er trist. Samtidig håper jeg at jeg har litt mer mage og at den er stram, for da kan jeg nok være litt mer stolt enn nå når jeg ser lubben ut. Men så må jeg ta meg selv et tak i nakken også. For det er jo dette jeg har ønsket så lenge, så får gjøre det beste ut av det, trene det jeg klarer og orker fram til bikinisesongen og tenke at det viktigste nå er faktisk den lille inne i magen :) Det er tross alt bare i år :)

Jeg var gravid om sommeren sist også, og jeg har aldri følt meg så vel i bikini noensinne! Fantastisk å slippe å holde inn magen! [emoji106] Det gleder jeg meg til, selv om jeg føler meg mye tjukkere denne gangen (det er jeg også[emoji12]).

Jeg tenker ja til gravid sommerkropp i bikini, men... om JEG gjør det, er en annen sak. Alltid hatt komplekser og alt for opptatt av hva jeg tror andre mener. Dessverre :(

I år gleder jeg meg til å slippe magen løs og strutte rundt som en stolt hønemor :D Klart jeg helst skulle hatt litt mindre lovehandles men det fikser jeg lett med kosthold og trening etter at lille sprell er ute :dummy1::Heartpink Gidder ikke bry meg om det nå!

Tipper alle andre ser på bebismagen og tenker fine tanker, ikke stirrer på ekstra fett. I så fall vil jeg si at de har et problem :dance008

Jeh gleder meg litt, kanskje jeg skal kjøpe inn en bikini Aldri følt meg vel i min egen kropp, men denne gangen kan jeh tenke på at det er noe som vokser inni meg, slippe å tenke på presset om å være trent og slikt :)

Jeg gleder meg litt også. Jeg har alltid vært litt dvask, normalvektig bare litt slapp i fisken. I år tenker jeg at jeg har god grunn til å være litt dvask med bollemage, tror det blir bra.

Det eneste som bekymrer meg litt er bikiniområdesituasjonen. Vil magen strekke huden slik at "gamla" går over sine bredder? [emoji23] Med svær mage vil man kanskje ikke se at noe stikker utenfor buksa heller!? Må kanskje investere i en giga bikinibukse [emoji848]

Jeg gleder meg! Har allerede en stram og tydelig babymage, så dette løser problemet med en mage jeg aldri blir fornøyd med ellers. Jobber veldig med å stramme opp rompen og lårene nå, så da tror jeg det blir en sommerkropp jeg er vel i, som gravid, selvom jeg skulle ønske lårene mine var mange cm mindre... Og heldigvis kan de fleste bikinier passe en gravidkropp, men etter jeg hadde laparoskopi i høst for å kunne bli gravid, så har jeg et veldig synlig arr midt på magen, og vurderer nesten gravidbadedrakt for å dekke til og å beskytte det for solen nå første året! Noen andre som har ferske arr på magen?

Jeg gruer meg veldig. Hele kroppen har vokst i takt med magen, og jeg føler meg ikke fin i det hele tatt. Mulig jeg unngår stranda mest mulig i år :bag:

Jeg gruer meg litt. Er vane med å være godt trent og 3 mnd uten trening som følge av ivf osv, har gjort sitt med min kropp. Det lille av rumpe jeg hadde klart å jobbe meg opp er forsvunnet og det er trist. Samtidig håper jeg at jeg har litt mer mage og at den er stram, for da kan jeg nok være litt mer stolt enn nå når jeg ser lubben ut. Men så må jeg ta meg selv et tak i nakken også. For det er jo dette jeg har ønsket så lenge, så får gjøre det beste ut av det, trene det jeg klarer og orker fram til bikinisesongen og tenke at det viktigste nå er faktisk den lille inne i magen :) Det er tross alt bare i år :)

Jeg tipper du er rålekker og at det bare er hodet og øynene dine som tuller med deg[emoji8]

Ja det prøver jeg også å tenke! Har prøvd i 2 år og sendt lange sjalusiblikk til alle som har gått rundt gravide og flotte ;p
Har også lest et sted at etter uke 20 begynner magen å vokse mer, og ikke bare rumpe, lår og generell 'fettoppsamling'? Da vil visst de fleste vokse bare utover eller noe sånt :)

Jeg var gravid om sommeren sist også, og jeg har aldri følt meg så vel i bikini noensinne! Fantastisk å slippe å holde inn magen! [emoji106] Det gleder jeg meg til, selv om jeg føler meg mye tjukkere denne gangen (det er jeg også[emoji12]).
Synes det er deilig å slippe å holde inne magen hver dag jeg :) ..Og nå klarer jeg det ikke om jeg prøver en gang, det utgjør værtfall minimalt så kan bare la ver :D

Jeg tenker ja til gravid sommerkropp i bikini, men... om JEG gjør det, er en annen sak. Alltid hatt komplekser og alt for opptatt av hva jeg tror andre mener. Dessverre :(
Off kjenner meg igjen der :/ Håper du føler deg vel nok til å kose deg ute i sommerværet, du er jo gravid og synes personlig alle gravide ser flotte ut :) :) De bærer jo på mirakler, men ja er litt skeptisk selv til noe strandliv ;p

I år gleder jeg meg til å slippe magen løs og strutte rundt som en stolt hønemor :D Klart jeg helst skulle hatt litt mindre lovehandles men det fikser jeg lett med kosthold og trening etter at lille sprell er ute :dummy1::Heartpink Gidder ikke bry meg om det nå!

Tipper alle andre ser på bebismagen og tenker fine tanker, ikke stirrer på ekstra fett. I så fall vil jeg si at de har et problem :dance008
Skal prøve å tenke at alle som ser tenker det samme som jeg gjorde i fjor; Heldigeeeeen..! ;)

Jeg gleder meg litt også. Jeg har alltid vært litt dvask, normalvektig bare litt slapp i fisken. I år tenker jeg at jeg har god grunn til å være litt dvask med bollemage, tror det blir bra.

Det eneste som bekymrer meg litt er bikiniområdesituasjonen. Vil magen strekke huden slik at "gamla" går over sine bredder? [emoji23] Med svær mage vil man kanskje ikke se at noe stikker utenfor buksa heller!? Må kanskje investere i en giga bikinibukse [emoji848]
Si fra hvis du finner en slik gigabukse ;)

Jeg gruer meg veldig. Hele kroppen har vokst i takt med magen, og jeg føler meg ikke fin i det hele tatt. Mulig jeg unngår stranda mest mulig i år :bag:
Off så trist :/ Håper det føles bedre når ferien kommer. Her har alt vokst også, så drar nok ikke på en felles strand men holder meg på terrassen

Jeg tipper du er rålekker og at det bare er hodet og øynene dine som tuller med deg[emoji8]
Så utrolig snilt sagt av deg ❤️ Det gjorde meg faktisk ganske glad!

Back
Topp