Sommerklær?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Blir jo litt annerledes bekledning til sommeren. Har dere kjøpt noen nye gravidklær eller vanlige klær som kan brukes med mage? Usikker på hvor fint det er med langt skjørt, redd jeg blir seende ut som et telt:p

Har ganske mange vide klær men merker at jeg nå kun har en bukse jeg faktisk kan bruke :eek:
Satser på at magen denne gangen blir som gangene før hvor jeg kan bruke mye av mine vanlige klær, så får det se ut som telt i kjolene jeg har, men i to graviditeter nå så har magen aldri vokst seg super stor, litt rart siden jeg er kun 163 cm men praktisk på mange måter :happy:

Kjoler og tights er fantastisk på sommeren. Kan brukes til vanlig også :p

Jeg har nettopp bestil meg thigts, gravidshorts og kjole som skal brukes til sommeren. Er litt spent på hvordan klærne er, da jeg har bestilt fra en side som jeg ikke har vært borti før. Mamalishous eller noe slikt :hilarious::oops:

Tenker det er mange kjoler som jeg kan kjøpe noen størrelser større, også får jeg finne en shorts ihvertfall:) Merker allerede nå at der begynner å bli færre klær som kan brukes.

Har kjøpt noen kjoler fra mamalicious og tights, topper og shorts fra H&M:) De ligger vasket og klare i skapet. Er begynt med gravidtights, for vanlige tights og bukser strammer.

Har en del maxikjoler som jeg bruker når jeg er gravid. Noen av dem er kjøpt på Ullared faktisk. Så regner med jeg tar frem disse igjen i år :D

Back
Topp