Sommerklær

Haha! [emoji173]️ er jo så gøy å handle babyklær
Da![emoji4][emoji177] så ser jeg at mange selger «klespakker» på Finn osv. Så er jo bare å selge når man er ferdig med de

Det er altfor gøy ja [emoji85]
Men jeg har solgt unna litt etterhvert som det er blitt for lite, også har jeg kjøpt en god del brukt selv også [emoji4]
 
Nei, brukt å kjøpe mest gjennom diverse grupper på Facebook.
Kjøpte en pakke på Finn nå i april, men har enda ikke fått den, så spørs om jeg er blitt lurt for første gang [emoji53]

Får håpe den ikke var dyr da. Synes det er så mye useriøse folk på Finn. [emoji28] mange fine grupper på fb!
 
Får håpe den ikke var dyr da. Synes det er så mye useriøse folk på Finn. [emoji28] mange fine grupper på fb!

Var en av de dyreste pakkene med merkeklær jeg har kjøpt brukt, dessverre [emoji53] Men posten er også utrolig trege for tiden, så får gi det noen dager til
 
Var en av de dyreste pakkene med merkeklær jeg har kjøpt brukt, dessverre [emoji53] Men posten er også utrolig trege for tiden, så får gi det noen dager til

Typisk! Får krysse fingrene for at den dukker opp!
Tror jeg må gå til innkjøp av fler bodyer jeg da[emoji23]
 
Typisk! Får krysse fingrene for at den dukker opp!
Tror jeg må gå til innkjøp av fler bodyer jeg da[emoji23]

Ikke nødvendig å kjøpe inn for mye av de minste str da babyene vokser superfort de første mnd! Her er det 62 og 68 vi har hatt mest av, da disse str brukes lengre.
 
Ikke nødvendig å kjøpe inn for mye av de minste str da babyene vokser superfort de første mnd! Her er det 62 og 68 vi har hatt mest av, da disse str brukes lengre.

Okei! Takk for tips![emoji8] jeg har hørt at noen babyer «hopper» over str også. Kjipt å ha masse fine klær i en str så får man ikke brukt noe av det. Får kjøpe litt etterhvert kanskje. Men da gidder jeg ikke kjøpe mer i 50/56!
 
Okei! Takk for tips![emoji8] jeg har hørt at noen babyer «hopper» over str også. Kjipt å ha masse fine klær i en str så får man ikke brukt noe av det. Får kjøpe litt etterhvert kanskje. Men da gidder jeg ikke kjøpe mer i 50/56!

Jepp, varierer veldig, men de minste str blir ikke like fort «skitne» heller da.. Verre når det begynnes med fast føde [emoji85][emoji23]
 
Jeg er så glad jeg kan å strikke, da kan jeg lage babyens garderobe selv med akurstt det jeg ønsker, og de fargene jeg ønsker :) så kjøper jeg ikke så mye heller, da jeg kan lage det meste selv :D

Hvordan garn bruker du da? Er ikke garn ganske dyrt? Jeg hadde lyst til å strikke et sånn «chunky-pledd» og garnet jeg sjekket priser på kom liksom på 1200,- så da fant jeg ut at jeg kunne kjøpe et pledd istedenfor
 
Har noen kjoler for sommeren, og 2 t-skjorter, men mangler shorts. Tenkte å kjøpe et par shorts, sånn i tilfelle det blir varmt, og noen kortermede bodyer, det tror jeg kan være kjekt. Ellers er det bare å kjøpe de etterhvert når jeg faktisk ser hva som blir brukt/trengs.
 
Jeg er så glad jeg kan å strikke, da kan jeg lage babyens garderobe selv med akurstt det jeg ønsker, og de fargene jeg ønsker :) så kjøper jeg ikke så mye heller, da jeg kan lage det meste selv :D

Ja det misunner jeg deg!
Mormora er gla i å strikke, og veldig flink. MEN - hun strikker i feil str og spør aldri om farger, så det blir mye som blir feil [emoji85][emoji12]
 
Hvordan garn bruker du da? Er ikke garn ganske dyrt? Jeg hadde lyst til å strikke et sånn «chunky-pledd» og garnet jeg sjekket priser på kom liksom på 1200,- så da fant jeg ut at jeg kunne kjøpe et pledd istedenfor

Akuratt nå har jeg flere kasser og poser med garn jeg har hentet hos min mor og søster, så har masse garn jeg kan bruke uten å ha tenkt på pris [emoji28] men jeg strikker i det meste av garn, for det meste tynt og mellomtykt :)
Jeg tenker at når jeg kan strikke tight/lag 1 med ull til vinteren til feks 100kr er det bedre enn å kjøpe til over 200kr :) men dette tenker jeh bare fordi jeg strikker til baby, og evt til meg selv :)
 
Akuratt nå har jeg flere kasser og poser med garn jeg har hentet hos min mor og søster, så har masse garn jeg kan bruke uten å ha tenkt på pris [emoji28] men jeg strikker i det meste av garn, for det meste tynt og mellomtykt :)
Jeg tenker at når jeg kan strikke tight/lag 1 med ull til vinteren til feks 100kr er det bedre enn å kjøpe til over 200kr :) men dette tenker jeh bare fordi jeg strikker til baby, og evt til meg selv :)

Gøy å
Strikke sine egne klær! Er så fint på barn[emoji173]️
 
Hvordan garn bruker du da? Er ikke garn ganske dyrt? Jeg hadde lyst til å strikke et sånn «chunky-pledd» og garnet jeg sjekket priser på kom liksom på 1200,- så da fant jeg ut at jeg kunne kjøpe et pledd istedenfor

Mange nettsider som har 40% rabatt ofte - gjelder bare å følge med [emoji6]
 
Vi har noen kjoler, en singlet og et par kortermede bodyer. Kjøper nok litt til, men Resten blir vanlig klær tenker jeg. Vi skal 3 uker til Spania da, derfor litt mer sommertøy, er jo nesten ikke nødvendig med sommertøy i Detta landet :p
 
Back
Topp