Sommerklær

Roterommet

Glad i forumet
Novembergull 2017
Hvor mye kjøper dere av typiske sommerklær? Som shorts, kortermet body/pysj, armløse kjoler osv.?
Vi skal bare være her hjemme i Norge i sommer, så lurer på hvor mange kortermete bodyer og pysjer jeg trenger? Hun skal jo ikke være i solen :confused:
Har også sett singlet-bodyer. Hva/når brukes disse? Under en kjole? :bag:
 
Vi har litt begge deler. På varme dager er det godt å ligge i skyggen med kortermet. Men den beste beskyttelsen mot solen er jo klær, så bruker det når vi er ute og blir eksponert for solen. Å unngå solen helt er ganske vanskelig :p
 
Jeg er fra mai2017 gruppen. Babyen var 3-5 mnd forrige sommer. Jeg hadde veldig mye nyte av sommerklærne. Spesielt inne. Når man er ute, så kan det hende man beskytter fra vinden og sola og dekker hele kroppen med lette klær, mens hjemme var det også så varms at gutten var bare i t-skorte og shorts eller en singlet-body. Hadde vel 50/50 av sommer og vanlige klær i den perioden.
 
Av erfaring så trenger man ikke kjempemasse, men litt er kjekt å ha [emoji6] Selv har jeg gått på en aldri så liten kjolesmell, så prinsessa har mer kjoler enn hun nok får bruk for i str 68-74 [emoji85][emoji23]
 
Av erfaring så trenger man ikke kjempemasse, men litt er kjekt å ha [emoji6] Selv har jeg gått på en aldri så liten kjolesmell, så prinsessa har mer kjoler enn hun nok får bruk for i str 68-74 [emoji85][emoji23]
Mange kjoler her også, og jumpsuit? heter det vel. Må nok kjøpe litt div kortermet :)
 
Har ikke kjøpt så mye enda. Har noen kjoler, og en shorts som er arvet. Ellers kommer jeg til å kjøpe noen kortermete Bodyer.
Ellers blir det sikkert bare å ligge i vanlig body eller bare i bleia på varme dager
 
Har ikke kjøpt noe sommerklær ennå, men holder på å strikke ett par rompere, også må vi ut å kjøpe noen korterma bodyer etterhvert :)
 
Av erfaring så trenger man ikke kjempemasse, men litt er kjekt å ha [emoji6] Selv har jeg gått på en aldri så liten kjolesmell, så prinsessa har mer kjoler enn hun nok får bruk for i str 68-74 [emoji85][emoji23]

Er jo så søtt med kjoler da![emoji16][emoji173]️ har kjøpt masse søte kjoler selvom jeg har hørt at det er litt unødvendig da kjolen kryper opp under armene og hun blir liggende i bleien uansett[emoji23][emoji106]
 
Seriøst?? Å herregud! Jeg må kjøpe flere bodyer! Så hvor mange bodyer har du i hver str?[emoji23]

Så mange at jeg ikke har telling faktisk [emoji85][emoji23] Og det er aldri helt fullt i skuffa, selv om jeg vasker klær nesten daglig [emoji12]
Noen dager er verre enn andre, men i dag f eks har hun gulpet som besatt, og kunne nok sikkert skiftet body 3-4 ganger, og smekker 5 ganger samt gått med 12 gulpekluter. Håper vi får bort orangeflekkene etter middagsgulp [emoji85]
 
Så mange at jeg ikke har telling faktisk [emoji85][emoji23] Og det er aldri helt fullt i skuffa, selv om jeg vasker klær nesten daglig [emoji12]
Noen dager er verre enn andre, men i dag f eks har hun gulpet som besatt, og kunne nok sikkert skiftet body 3-4 ganger, og smekker 5 ganger samt gått med 12 gulpekluter. Håper vi får bort orangeflekkene etter middagsgulp [emoji85]

Å herregud!!! Men rekker du å bruke alle klærne før babyen vokser ut av de da?
Jeg har vel 8 stk bodyer i str 50?[emoji23]
 
Å herregud!!! Men rekker du å bruke alle klærne før babyen vokser ut av de da?
Jeg har vel 8 stk bodyer i str 50?[emoji23]

Alle blir jo ikke like mye brukt nei, sånn som finbodyer, de spares jo litt på og blir dermed mindre brukt.
Hadde nok sikkert klart meg med mye mindre, men gikk litt amokk ei stund da [emoji389][emoji87]
 
Alle blir jo ikke like mye brukt nei, sånn som finbodyer, de spares jo litt på og blir dermed mindre brukt.
Hadde nok sikkert klart meg med mye mindre, men gikk litt amokk ei stund da [emoji389][emoji87]

Haha! [emoji173]️ er jo så gøy å handle babyklær
Da![emoji4][emoji177] så ser jeg at mange selger «klespakker» på Finn osv. Så er jo bare å selge når man er ferdig med de
 
Back
Topp