Sommerklær...

Jeg har noen bukser med sånn magebånd, og jeg har den oppe eller bretter den ned alt etter som :) Jeg har ikke så mye mage enda da. Tenker den kan komme godt med senere, men i sommer så blir det nok varmt over magen, det er jo som oftest dobbelt lag med stoff i de. Så jeg ser for meg å gå med nedbrett på dem, samt bruke mine videste vanlige bukser i sommer. Shorts har jeg nesten aldri gått med og kommer ikke til å gjøre det nå heller, siden jeg nekter å vise fram beina. Er lav og har kraftige ben... Jeg har slitt med å finne noe jeg kan gå med siden alle gravidbukser jeg finner er slim leg. Jeg vil ha vide komfortable bukser, helst lin ol nå i sommer. Syns det er lite utvalg i gravidklær. Men jeg var i noen vanlige butikker og prøvde noen kjoler og topper som jeg ser at jeg fint kan gå med :) og så kjøpte jeg et pent belte som er ganske langt. Dette kan jeg ha under magen så jeg slipper at jeg ser ut som jeg går i store flagrende sekker :) Synes jo det er fint å vise fram magen. Det er beina jeg vil skjule.

Kan noen være så snill å fortelle meg logikken med sånne bånd som går opp over navelen på mammashortser??? Ikke særlig praktisk dersom man vil ha bikini topp over.. Dessuten hvis man allerede er varm, vil man jo ikke pakke inn magen ytterligere!! Ser at de på happymum etc har shortser med strikk som går under magen, men synes det er drøyt å betale nesten 400 kr og oppover for en shorts som blir brukt i en så begrenset periode!!! Nei vettuka... ;) her bruker jeg mine vanlige shortser men lar smekken være åpen ;) Kjenner jeg måtte lufte litt frustrasjon ;) Hvs gjør dere andre???
Sportsavdelinga til hm har en yoga shorts til 149 kr som jeg elsker nå. Den er i stretch og har en kant som kan brettes opp eller ned om man liker kant eller ikke. Ser bra ut sammen med bikini ;)

app på min S4

Jeg bruker også egne shortser med smekken åpen:) setter avogtil strikk i knappehullet som jeg drar over knappen for at den skal sitte bedre da:)

Sportsavdelinga til hm har en yoga shorts til 149 kr som jeg elsker nå. Den er i stretch og har en kant som kan brettes opp eller ned om man liker kant eller ikke. Ser bra ut sammen med bikini ;)

app på min S4

Takk for tips :) Skal sjekkes ut :)

Back
Topp