Bruker nok noe jeg har, eller så tenker jeg å se på h&m om jeg kan finne noe billig og greit, gidder hvertfall ikke å bruke masse penger på det
H&m har masse digge gravid shortser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker nok noe jeg har, eller så tenker jeg å se på h&m om jeg kan finne noe billig og greit, gidder hvertfall ikke å bruke masse penger på det
Sportsavdelinga til hm har en yoga shorts til 149 kr som jeg elsker nå. Den er i stretch og har en kant som kan brettes opp eller ned om man liker kant eller ikke. Ser bra ut sammen med bikiniKan noen være så snill å fortelle meg logikken med sånne bånd som går opp over navelen på mammashortser??? Ikke særlig praktisk dersom man vil ha bikini topp over.. Dessuten hvis man allerede er varm, vil man jo ikke pakke inn magen ytterligere!! Ser at de på happymum etc har shortser med strikk som går under magen, men synes det er drøyt å betale nesten 400 kr og oppover for en shorts som blir brukt i en så begrenset periode!!! Nei vettuka... her bruker jeg mine vanlige shortser men lar smekken være åpen Kjenner jeg måtte lufte litt frustrasjon Hvs gjør dere andre???
Sportsavdelinga til hm har en yoga shorts til 149 kr som jeg elsker nå. Den er i stretch og har en kant som kan brettes opp eller ned om man liker kant eller ikke. Ser bra ut sammen med bikini
app på min S4
Den er super.. jeg er i Tyrkia og bruker den hver dag kunne ikke klart meg utenTakk for tips Skal sjekkes ut