Sommerklær...

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Kan noen være så snill å fortelle meg logikken med sånne bånd som går opp over navelen på mammashortser??? Ikke særlig praktisk dersom man vil ha bikini topp over.. Dessuten hvis man allerede er varm, vil man jo ikke pakke inn magen ytterligere!! Ser at de på happymum etc har shortser med strikk som går under magen, men synes det er drøyt å betale nesten 400 kr og oppover for en shorts som blir brukt i en så begrenset periode!!! Nei vettuka... ;) her bruker jeg mine vanlige shortser men lar smekken være åpen ;) Kjenner jeg måtte lufte litt frustrasjon ;) Hvs gjør dere andre???

Hehehe;) Jeg skjønner hva du mener, men personlig så elsker jeg den kanten;) Føler magen "holdes på plass" ;) Men ikke en shorts jeg soler meg i akkurat.. :)

Bruker de jeg har med strikk. Ikke så behagelig med trange shortser heller :-) Kommer ihvertfall IKKE til å kjøpe stoooor Mamma-Shorts :-)

Med de få soldagene vi har her i traktene, bruker mine vanlig med strikk i tenker jeg.

kjøpte en vanlig mammshorts med sånn over magen, sist jeg var gravid ellers har jeg sånn capribukser opplegg de har også sånn, men her er det ikke noe problem da jeg ikke føler meg vel med og vise så mye uansett og må ha noe som holder litt på plass for jeg har hengende hud på magen selv om jeg har gravidmage pga tidligere kraftig vekttap. men skjønner dere andre som har kropper dere kan vise fram:-)

skal jeg sole meg har jeg bikini og legger meg et sted få mennesker ser meg hehe

Har heller ikke tenkt på det.. og ser ikke på det som noe problem heller i grunn, liker den kanten jeg :)
Heldigvis er man forskjellige :)

Hehe, var vel ett øyeblikks frustrasjon ;) Jeg er så smal, så føler ikke den strikken sitter skikkelig. Så sikkert derfor jeg helst ikke vil ha den der :p

Kjente i starten, da jeg prøvde slik bukse, og da synes jeg den bare var til plage, ettersom magen ikke trengte den. Men nå synes jeg den er gull verdt, så kan jo være som du sier, at du ikke trenger den.
Da er du jo heldig og kan bruke "vanlige" klær :)

Åh, filler'n, det har jeg ikke tenkt på. Liker kanten, forsåvidt, men det kommer jo til å bli innmari varmt..? Sprette den av, kanskje?

Kjente i starten, da jeg prøvde slik bukse, og da synes jeg den bare var til plage, ettersom magen ikke trengte den. Men nå synes jeg den er gull verdt, så kan jo være som du sier, at du ikke trenger den.
Da er du jo heldig og kan bruke "vanlige" klær :)

Er jo greit nok å bruke mine gamle litt elastiske shortser :) Er jo bare det at jeg ikke får lukket de skikkelig. Så føler ikke meg helt " påkledd" men tror ikke noen ser det når jeg har en topp over :) De siger ikke ned eller noe.

Bruker nok noe jeg har, eller så tenker jeg å se på h&m om jeg kan finne noe billig og greit, gidder hvertfall ikke å bruke masse penger på det :P

Har noen shortser fra før som jeg fint kan bruke, med slik litt bred ribbestrikket strikk øverst. (heter det det? :P)
Tror nok ikke jeg investerer i mammaklær som jeg kun kan bruke på godværsdager. Vet ikke hvor mange det blir av dem liksom :P

har kjøpt meg en på hm (med strikk) men jeg har bare bretta den ned, for ikke fyller magen strikken og jeg hadde jo tenkt å sole magen og så vekk med den.. :p Den strikken irriterer meg med alle plagg for det er ingen klær som passer meg, alle blir for store...

Hehe, jeg har vanlige løse shortser som jeg bruker :) Har tenkt kanskje jeg skal kjøpe en litt lengre shorts/skjørt jeg kan bruke om jeg skal ut (liker ikke gå med korte shortser offentlig, hehe.. Litt rar, kanskje, men..), men har tenkt samme tanken selv, tåpelig med ekstra varme på magen!! Men finnes kanskje med lavt liv, så den går under magen?

Hehe, jeg har vanlige løse shortser som jeg bruker :) Har tenkt kanskje jeg skal kjøpe en litt lengre shorts/skjørt jeg kan bruke om jeg skal ut (liker ikke gå med korte shortser offentlig, hehe.. Litt rar, kanskje, men..), men har tenkt samme tanken selv, tåpelig med ekstra varme på magen!! Men finnes kanskje med lavt liv, så den går under magen?

Finnes, men de er da gjerne dyre. Syns å betale 400 kr for en mammashorts er litt drøyt :p

Kan noen være så snill å fortelle meg logikken med sånne bånd som går opp over navelen på mammashortser??? Ikke særlig praktisk dersom man vil ha bikini topp over.. Dessuten hvis man allerede er varm, vil man jo ikke pakke inn magen ytterligere!! Ser at de på happymum etc har shortser med strikk som går under magen, men synes det er drøyt å betale nesten 400 kr og oppover for en shorts som blir brukt i en så begrenset periode!!! Nei vettuka... ;) her bruker jeg mine vanlige shortser men lar smekken være åpen ;) Kjenner jeg måtte lufte litt frustrasjon ;) Hvs gjør dere andre???
Du man ikke bare brette ned strikken da? Det gjør jeg på en capribukse jeg har;) men spørs kanskje hvilket stoff det er, om det "klumper" seg:P har faktisk ikke gått til innkjøp av shorts, men kjenner at jeg har vært inne på tanken desse dagene, at det må jeg kjøpe meg!:) har en shorts og to med strikk som jeg har brukt:)

Søren. Det hadde jeg ikke tenkt på! Skal til Spania i 9 dager, så hadde tenkt å kjøpe meg en sånn shorts. Men er jo ikke særlig fint å gå med en shorts med strikk langt opp på magen sammen med kun en bikinitopp :-( Får vel kjøpe meg en sånn uansett og bruke en topp over, og heller se om jeg finner en strandkjole eller noe å bruke på stranda.

Vero moda selger en del bukser og capri med bred strikk opp.. kan hende de har shorts i samme type?? :)

Back
Topp