Sommerkjole

Solbæra

Forelsket i forumet
Hei :)
Jeg er på utkikk etter sommerkjoler som er grei å amme i. Helst ikke en "ammekjole" men en kjole som man også lett klarer å amme i

Ha dere tips.
 
Kjøpte flere gode kjoler på Zalando sist. Likte spesielt Anna Field sine kjoler.
 
Nå synes jeg faktisk mange av "ammekjolene" fint fungerer som vanlige kjoler, sjelden man ser at de er designet med strategiske åpninger :p Jeg har også god erfaring med Anna Field sine kjoler, men hvis du absolutt ikke vil ha en ammekjole vil jeg tro de fleste skjortekjoler, kjoler med stropper eller som er litt løse over bysten fungerer fint å amme i.
 
Noen som har funnet hverdagskjoler som fint kan brukes med mage? Syntes så mange gravidkjoler fort ikke ser så fine ut..
 
Syns mange gravid kjoler ikke alltid er så fine, men kan da heller ikke ha for tettsittende heller da :p har ikke funnet noe enda, men nå som det nærmer seg mer og mer sommer så kommer det vell noe spennende håper man
 
Med riktig stoff tenker jeg at tettsittende ikke er noe problem å lenge det er tilfredsstillende stretch i stoffet..:angelic:
 
Anbefaler å sjekke ut ASOS, de har også generelt mye fine mammaklær:happy:

Den butikken har jeg aldri hørt om, hva selger dem der?? Regner med dette er en utenlandsk side, og da må man vell betale toll, eller?
 
Last edited:
Den butikken har jeg aldri hørt om, hva selger dem der?? Regner med dette er en utenlandsk side, og da må man vell betale toll, eller?
Jeg har bestilt et par ganger, men ikke fått noen toll. Er relativt rimelig i utgangspunktet, så tenker at ink toll blir det ikke såå dyrt
 
Hvordan er størrelsen på klærne på den sidden? :)
Vil si ganske normale, jeg er vanligvis en M i bukser og har bestilt 38, som har passet fint:happy: jeg var nok kanskje en 36 i kjoler og overdeler før graviditet, men har bestilt 38 nå da jeg heller vi ha det hakket større
 
Vil si ganske normale, jeg er vanligvis en M i bukser og har bestilt 38, som har passet fint:happy: jeg var nok kanskje en 36 i kjoler og overdeler før graviditet, men har bestilt 38 nå da jeg heller vi ha det hakket større

Greit nå å ha litt å gå på :) Glemmer noen ganger at jeg begynner å bli litt og litt større, men tror fortsatt at man kan bare bruke det man alltid har pleid å bruke :p og fjols som hodet mitt er så tar jeg jo gjerne på disse klærne og funderer meg veldig over at det ikke passet like bra som jeg hadde trodd :p
 
Back
Topp