Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med riktig stoff tenker jeg at tettsittende ikke er noe problem å lenge det er tilfredsstillende stretch i stoffet..
Anbefaler å sjekke ut ASOS, de har også generelt mye fine mammaklær
Jeg ser dette er ei utenlandsk side, da må man vel betale toll?Anbefaler å sjekke ut ASOS, de har også generelt mye fine mammaklær
Jeg har bestilt et par ganger, men ikke fått noen toll. Er relativt rimelig i utgangspunktet, så tenker at ink toll blir det ikke såå dyrtDen butikken har jeg aldri hørt om, hva selger dem der?? Regner med dette er en utenlandsk side, og da må man vell betale toll, eller?
Har ikke fått toll selv på det jeg har bestilt, men ikke veldig dyrt i utgangspunktet, så tenker at det ikke blir så dyrt ink tollJeg ser dette er ei utenlandsk side, da må man vel betale toll?
Jeg har bestilt et par ganger, men ikke fått noen toll. Er relativt rimelig i utgangspunktet, så tenker at ink toll blir det ikke såå dyrt
Vil si ganske normale, jeg er vanligvis en M i bukser og har bestilt 38, som har passet fint jeg var nok kanskje en 36 i kjoler og overdeler før graviditet, men har bestilt 38 nå da jeg heller vi ha det hakket størreHvordan er størrelsen på klærne på den sidden?
Vil si ganske normale, jeg er vanligvis en M i bukser og har bestilt 38, som har passet fint jeg var nok kanskje en 36 i kjoler og overdeler før graviditet, men har bestilt 38 nå da jeg heller vi ha det hakket større