Tante Sofie
Gift med forumet
Jeg er så heldig!!!![:)] Mamma og stefaren min har kjøpt hus i Portugal, 45 min nord for Lisboa. Men siden vi bestite Danmarkstur før det ble kjøpt så får vi ikke dratt ned og sett før 5.september. Men har fått mange bilder da, og det ser såå fint ut der.[:D][:D]
I tillegg driver det noen folk der nede nå og lager basseng, ikke noe store greier for det er det ikke plass til. Men det er ca 3 meter * 8 meter. Det er 5 min gange ned til stranda, men må ta taubane ned. Og huset er helt nytt med fliser i alle rom.[:)][:)]
Må vise noen bilder da. Hva syns dere?
Fra forsiden, inngang til høyre[:)] Fra siden[:)]
Her er bassenget, mosaikkfliser kommer Tatt fra motsatt side[:)]
etterhvert. I blåtoner[:)]

Huset ligger oppe på Sitio høyden, så det går en taubane der. Det er 100 meter forskjell fra Sitio høyden og ned til Nazarè. I bakgrunnen ser dere stranda og litt av byen. Noen som har vært der??
Har vært i Portugal, men ikke her, så jeg gleder meg enormt.[:)][:)][:)][:)][:)]
I tillegg driver det noen folk der nede nå og lager basseng, ikke noe store greier for det er det ikke plass til. Men det er ca 3 meter * 8 meter. Det er 5 min gange ned til stranda, men må ta taubane ned. Og huset er helt nytt med fliser i alle rom.[:)][:)]
Må vise noen bilder da. Hva syns dere?
Fra forsiden, inngang til høyre[:)] Fra siden[:)]
Her er bassenget, mosaikkfliser kommer Tatt fra motsatt side[:)]
etterhvert. I blåtoner[:)]

Huset ligger oppe på Sitio høyden, så det går en taubane der. Det er 100 meter forskjell fra Sitio høyden og ned til Nazarè. I bakgrunnen ser dere stranda og litt av byen. Noen som har vært der??
Har vært i Portugal, men ikke her, så jeg gleder meg enormt.[:)][:)][:)][:)][:)]