Sommergave til ansatte i bhg?

Piana

Gift med forumet
Marshmallows2021
Maiskolbene 2023 :-)
Føler dette er er evig diskusjonstema, men nå er ungen vår ferdig med første år i barnehagen, og nå lurer jeg også.. Er det hyggelig å gi en liten oppmerksomhet til de ansatte før sommeren? I så fall hva? Vi går i en stor barnehage med mange avdelinger og mange vikarer forresten, så det er mange ansatte som har hatt mer og mindre med vårt barn å gjøre.

Føler dette er er evig diskusjonstema, men nå er ungen vår ferdig med første år i barnehagen, og nå lurer jeg også.. Er det hyggelig å gi en liten oppmerksomhet til de ansatte før sommeren? I så fall hva? Vi går i en stor barnehage med mange avdelinger og mange vikarer forresten, så det er mange ansatte som har hatt mer og mindre med vårt barn å gjøre.
Når min sluttet så bakte jeg kanelboller og satt på pauserommet jeg. Det var meeeget populært ihvertfall!

Jeg ordnet en kurv med masse forskjellig godt og håndkrem, o.l. det ble veldig godt mottatt.

Har kun gitt gave når de har sluttet på småbarns avdeling og når de har sluttet i barnehagen. Er super fornøyd med barnehagen og personalet går ofte utover hva som er forventet av de. FAU i barnehagen lager alltid en sommergave bestående av en stor kurv med div godt som bli satt på pauserommet. Vet flere foreldre gir både blomster og sjokolade til personalet og i vår barnehage har de regel på at alle gaver som kan spises /drikkes settes på personal rommet (alle gaver regnes som felles gaver) så det blir litt på det pauserommet. Jeg har derfor valgt å gi ting som barnehagen har brukt for. Har tidligere gitt ansiktsmaling, perlebok med perleoppskrifter og ulike sjablonger. Har fått tilbakemelding om at de setter stor pris på det. Så skriver jeg et kort til avdelingen som gis sammen med gaven.

Back
Topp