Sommerfugler i magen

Haha søte dere er ;)

Joda, det er igrunn ikke noen stor hemmelighet.
Jeg har en veldig god kamerat, han er bare snill og grei og vi kan snakke om alt.
En stund før jeg ble singel så ble han også det, og han har sittet her mange kvelder å grått sine modige tårer. De siste par ukene har vi blitt mer intime i samtalene våre, og flørten går lett på facechat og sms.
En kveld jeg satt alene med ungene kom han helt ut av det blå på besøk med en film, og hadde bestemt at akkurat den filmen skulle vi se, og vi måtte sitte i samme sofa (jeg har 3). På et eller annet finurlig vis ble det til at jeg havnet i armkroken hans og han satt å pusket meg på armene, skuldrene og etterhvert brystene.

Når jeg leser nå så ser jeg at det antagelig virker litt teit, men det er vanskelig å sette ord på ting hehe.

Kvelden endte veldig fint med at vi avsluttet det på overkroppen hehe, så ikke noe kjønn innvolvert, men jeg merker at jeg egentlig vil veldig mye mer, er bare redd det skal ødelegge et veldig godt vennskap.

Huff, kjenner jeg sitter å rødmer bare av å tenke på at det kunne skjedd, og at jeg egentlig vil det skal skje :p

Så, det var veldig korte trekk, dere får spørre og grave så skal jeg forsøke å svare.

Ojojojoj!:D passe på så det ikkje er fordi du er redd for åvere aleine ; ) ta deg god tid ;D men så kjekt å høyre då ;) Alltid kos med ein romanitsk flørt som kan føre til noko meir, så lenge det er lovlig :D

Ja det også er en ting som surrer litt i bakhodet, jeg har ikke vært singel siden jeg var 16, så dette er rimelig nytt for meg hehe.

Njei, eller, han er litt der at han vil gi meg tid, men "vi kan jo leke litt i mellomtiden".

Og jeg er litt usikker på hva han legger i leke i mellomtiden, altså, bare være friends with benefits, eller starte i det små og håpe det utvikler seg til noe med følelser?

Åååh, så det er så koselig med sånne følelser! :D

Jo visst er det koselig :)
Men også litt slitsomt til tider, kanskje spesielt når folk spør hvorfor jeg plutselig smiler og rødmer :p

Jada, han får det med seg hehe

Å. så koselig B. :D Unner deg litt forelskelse. Enig i at det er urt å ta det litt rolig til å begynne med. Du må jo få ut exen først også. ;)

Vilt bra, sjøl om eg synes litt synd på han :P men han vart jo faktisk einig med deg. DERSOM han hadde sakt den natta at han ville at dokke skulle fortsette å prøve, så kan det jo kanskje vere ein liten mulighet for at dokke hadde bestemt dokke for det ? .....

Ja, jeg tror at hvis han hadde villet forsøke en stund til så hadde vi nok gjort det. Det er ikke bare enkelt å skulle avslutte et neste 10årig ekteskap, selv om vi er gode venner.

Har mine tunge stunder, og da hjelper det godt på å ha en annen skulder å sutre på :p
Føles litt som at jeg holder på å miste bestevennen min, og på mange måter gjør jeg jo også det, nei, det skal ikke være enkelt det er bra sikkert, men det hadde da ikke trengt å vært så vanskelig heller :p

Det er jo herlig å kose litt da :) Selv om han kanskje ikke ender opp som din neste ektemann ;)

haha:P det er rart med det:P men det er verst og vanskeligast i begynnelsen.. når du er usikker på alt, heilt ny situasjon... veit ikkje om det er behove for å ha nokon, ønsker å behalde han som bestevenn, xmannen som du naturlegvis fremdeles er glad i osv...

Ja det er det :)

Vi får se hvordan det blir fremover, må få flyttet ut eksen før jeg i det hele tatt vurderer å kose mer enn bare i armkroken.

Hvordan går det med flyttinga egentlig?

Ja han drøyer litt ekstra virker der som. Slitsomt. :(

Back
Topp