Haha søte dere er
Joda, det er igrunn ikke noen stor hemmelighet.
Jeg har en veldig god kamerat, han er bare snill og grei og vi kan snakke om alt.
En stund før jeg ble singel så ble han også det, og han har sittet her mange kvelder å grått sine modige tårer. De siste par ukene har vi blitt mer intime i samtalene våre, og flørten går lett på facechat og sms.
En kveld jeg satt alene med ungene kom han helt ut av det blå på besøk med en film, og hadde bestemt at akkurat den filmen skulle vi se, og vi måtte sitte i samme sofa (jeg har 3). På et eller annet finurlig vis ble det til at jeg havnet i armkroken hans og han satt å pusket meg på armene, skuldrene og etterhvert brystene.
Når jeg leser nå så ser jeg at det antagelig virker litt teit, men det er vanskelig å sette ord på ting hehe.
Kvelden endte veldig fint med at vi avsluttet det på overkroppen hehe, så ikke noe kjønn innvolvert, men jeg merker at jeg egentlig vil veldig mye mer, er bare redd det skal ødelegge et veldig godt vennskap.
Huff, kjenner jeg sitter å rødmer bare av å tenke på at det kunne skjedd, og at jeg egentlig vil det skal skje
Så, det var veldig korte trekk, dere får spørre og grave så skal jeg forsøke å svare.