Sommerfugel85

Tessy_

Gift med forumet
Heeeeeelp me pleeeeas!

Jeg trenger seriøst en klipp! OG lurte på å besøke salongen deres, jobber du? [:)] Har du lyst? Du kan gjøre så å si å du vil!

*Dytt* Husk å legge ut bilder [;)]

Takker for dyttehjelp!

(Og dere må veldig gjerne dytte! [:)] )

Bilder skal bli, så fort sauen er klippa!

Oj... Hva erre det er da? Og hvem har 88 i sitt nick? Jeg er trøtt... [8|]

sommerfugler er født i 85 hun [;)]
Men jeg vet ikke hvor mye hun er pålogget her akkurat nå. Kanskje du skal prøve å snakke til ho på Face? [:)]
Hun har forresten bytta salong! Jobber nå for Blend [:)]

http://www.facebook.com/group.php?gid=105715355118

[;)]

ORIGINAL: Studinen88

sommerfugler er født i 85 hun [;)]
Men jeg vet ikke hvor mye hun er pålogget her akkurat nå. Kanskje du skal prøve å snakke til ho på Face? [:)]
Hun har forresten bytta salong! Jobber nå for Blend [:)]

http://www.facebook.com/group.php?gid=105715355118

[;)]

Stemmer, jeg kom på det etterpå! [:-] Du som har 88 i nicket... Surra litt serru... Hihi!
Vet hun har bytta salong! [:)] Det fikk jeg med meg[8D] Hmmm... Kanskje jeg sender henne en beskjed på face i stede da [:)]

Jeg er her litt hver dag altså:D hehehe, bare rekker ikke alltid skrive så mye, men nå sover'n! :D

Jeg vil KLIPPE KLIPPE KLIPPE KLIPPE!!!! :D KLIPPE SAUEN! [:D] hehehe

jeg vil forresten også bli yngre!

Åj! så morro!!! [:D]

Hvilke dager jobber du? Og hvor mye koster det? [:)] Burde jeg farge det? Hmmmm.... Lyst til no nytt! [:D]

ORIGINAL: sommerfugler85

jeg vil forresten også bli yngre!

Jeg kan begynne å kalle deg for junior hvis du vil!
Synes for øvrig ikke at du trenger å bli det spor yngre heller. Likæræ som den 85-modellen du er gitt [;)]

ORIGINAL: Tessy_
Åj! så morro!!!

Hvilke dager jobber du? Og hvor mye koster det? Burde jeg farge det? Hmmmm.... Lyst til no nytt!

Jaa! Farge, klippe moro!

Meg nyttårsaften (jaja, og Lucas daa)

I februar etter at sommerfugler fikk frie tøyler [:D]
Dama kan faget sitt! [;)]

Hahaha!

Hvor ble det av teksten liksom! [:-] Hehe... Neida[8D]

Ja, det jeg har skjønt[;)] Dama kan faget[8D] Derfor har jeg lyst til å bli mekka opp! [:)]
Er sååå lei håret mitt...

Hahaha!

Ja, det jeg har skjønt[;)] Dama kan faget[8D] Derfor har jeg lyst til å bli mekka opp! [:)]

Jeg bare liker å spre ansiktet mitt over alt serru. Litt for stort eksponeringsbehov til at det er sunt [;)]

ORIGINAL: Studinen88

Hahaha!

Jeg bare liker å spre ansiktet mitt over alt serru. Litt for stort eksponeringsbehov til at det er sunt [;)]

Skjønner det [8D] Hehehe...
Men det var jo kjempe fint da, så skjønner det! [:D] [;)]

skal vi se jeg tror klipp+farge komemr på ca 1000kr, men er ikke sikker, for jeg er jo som sagt helt ny der, så jeg husker ikke sånt enda..hehehe

Og man burde jo selvfølgelig ALLTId farge håret:p hehehe:p Neida, men hvordan ser det ut nå da?? Er jo moro med litt ordentlig forandring når man først skal gjøre noe da:)

ja lille studine kall meg junior noen ganger innimellom du:) hehehe

Det er mørkebrunt, kort hår... [:-] Kan kanskje få tatt bilde i morra å lagt inn... Er litt usikker på om jeg skal farge det eller ikke, har no henna farge liggende og som jeg har hatt lyst til å få brukt opp... [8D] Men får se... Kanskje stripe det... Hmmm...

Back
Topp