Sommerforkjølelse

Allyy

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Søvnløs i september 2025
Noen andre enn meg som har blitt forkjøla nå? Begynner å mislike mer og mer at samboer jobber med barn og ungdommer, i og med at han har smitta meg nesten hver måned siden han starta med disse lærlingejobbene sine i fjor :arghh: Får trøste meg med at han sikkert blir mer immun mot sykdommer når han har jobbet i barnehage og på skole lenger :hilarious:

Jeg har sluppet unna til nå, men lillemor er suuuperforkjøla og har vært det i en ukes tid nå :meh:

Det er jo ofte sånn at immunforsvaret trenger litt tid på å omstille seg... Den første høsten jeg har bodd på et nytt sted har alltid vært litt værre enn ellers, og første høsten i en «voksenjobb» (der mange kollegaer hadde barnehagebarn) var jeg myyye forkjøla. For ikke å snakke om de første månedene jeg hadde et eget barnehagebarn. Jeg var mere hjemme enn jeg var på jobb, og det var fordi JEG var syk. Men så skjønner immunforsvaret tegninga, og så blir det bedre. Denne høsten har vi foreløpig sluppet sykedager! (Men hele familien tørker snørret fra høstens første forkjølelse;))

Kan ikke bare skylde på samboer heller da, for jeg blir forkjøla flere ganger i året, hvert eneste år :hilarious:

Så mange på både min og mannen sin jobb som snufser og har vondt i halsen.
Satser på å slippe unna... :signs003

Nå er det riktignok høst, men ja, har hørt det går forkjølelse nå. Bank i bordet, så har vi sluppet unna til nå. Men med tre barn i bhg, så venter vi bare på det. Jeg skal helt garantert ta influensa vaksinen neste uke.

Jobber i barnehage og har barn i barnehage så har allerede hatt en runde forkjølelse ja. Barnet vårt fikk feber så var hjemme noen dager for det, men tror jeg hadde like godt av de sykedagene. :)

Back
Topp