Sommerferieplanlegging

*Perlemor*

Gift med forumet
I går bestilte vi billetter til Kaptein Sabeltann!! Det kommer til å bli stas det [:D] Jeg og søstern og gutten til mannen hennes og Magnus og Håvard. Også mormor og morfar [:D] Svoger og Perlefar har mer enn hintet om at de GJERNE blir hjemme [8D] Vi skal kjøre fra Bergen, så morfor og morfar kommer hit for å hjelpe oss å kjøre nedover. Vil ikke kjøre så langt alene med Knoll og Tott i bilen [8|]

Også prøver vi å pønkse ut hva annet vi skal gjøre, for må en tur utenlands også må vite [:D] Blir veldig fort Polen igjen, og gjerne Gdynia/Gdansk området. Hadde det så utrolig flott i fjor. Også er det godt og ikke betale seg ihjel der man er. I fjor var vi 10 dager og betalte 10.000 for leiligheten og fly for alle fire. Magnus stoooorkoste seg og vil fryktelig gjerne tilbake [:)]

Hva er deres planer for i sommer?

Høres ut som dere kan få en kjempefin sommer! [:D][:D]

vi har ingen spesielle planer enda. Vi begge har snakka litt om Syden, og Østersund i Sverige er nevnt. Ellers har jeg lyst på Danmarkstur, eller Kristiansand... Ellers har jeg og bestis snakka litt om en evt familietur sammen, og siden de har en nyfødt baby til sommeren, så blir det ikke noe langtur. Vi får se hva det blir til! [:)]

Tenker jeg skal vagge rundt og forbanne varmen [;)]

Blir vel kanskje litt tid på hytta og dagsturen i området. Satser på å ta sommerferien i mars med en sydentur.

Sabeltann blir gøy!!!

Ikke så mange planer. Jeg og mannen skal till Vestlandet i bryllup. Mulig det blir et bryllup på Møre også. Vi får se... ellers blir det nok en rolig sommer hjemme i år[8D] Selv om jeg alltid er klar for å reise, men jeg vil helst til utlandet[8D] Ellers er vi jo stadig vekk i dyreparken..enkelt når man bor så nærme[:)]

Har ikke peiling på hva slags ferie det blir i år jeg, om det blir noen da! Vi har begynt innvendig med huset da, så vi får c hva vi har tid og råd til da [:)]

Men jeg har veeldig lyst til syden da, men sambo hater varmen! Så spørst om jeg får bli med noen [:)] HAr alltid vært i syden hvert år, unntatt ifjor, får da var jo lille så liten! [:)]

vet ikke ennå, men jeg har mange ønsker da[:D]
vi planla i fjor att vi skulle til syden i år,men nå har gubben ombestemt seg...¨så det er bare lekkert[:@]

så kjenner jeg oss rett,blir det kansje noen småturer til sverige å hjem til møre[;)]
Vi skal ha nybilen på service,å det koster maaaaaasse penger,så vi får se.

vi skal en tur å se på kaptein sabeltan blir vel noen dager der,så en tur til vestlandet(mulig sambo gjør det alene med ungene mens jeg jobber ei uke),vi skal male huset(tenkte å ta det på dugnad,få familien til å hjelpe) og pusse opp stua. og ellers tar vi noe på sparket.

Skal til syden i påsken.opg chile tur i desember/januar.(da er det midt på sommeren der[:)])

Blir en liten tur ti Tr.heim i sommer, muligens en tur til Disneyland i Paris i Juni og syden til høsten.

Back
Topp