Sommerferieplaner?

Ellabella92

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva er planene deres for sommeren i år? :) Jeg selv har foreløpig ingen andre planer enn sommerjobb, men håper vi snart legger noen planer så det er noe fint å se frem til til sommeren :D

Vi skal til Alcudia nå om 1 uke. I sommer blir vi nok hjemme og gjør klar til flytting da vi skal flytte i september. Kanskje en liten tur til Trondheim for å besøke min far:)

Vi skal to uker til Italia i juli med en annen familie. Har leid feriehus, skal bli deilig :) turen ble bestilt lenge før jeg ble gravid, men tror det skal gå helt fint :)

Tja planen var egentlig at vi skulle jobbe som gale også ta tre uker ferie i august, da skulle vi til svigers i egypt, men reiser ikke såpass nærme termin så tar heller å jobber så mye vi kan istedenfor også inviterer vi svigers hit nærmere termin.
Kan hende vi tar de langhelg et eller annet sted da, og snuppa skal til Norge på ferie der i en uke ca ❤

Jeg skal jobbe mest mulig, og skrive ferdig bachelor som skal leveres i slutten av september. Tar kanskje med ungene en tur på hytta til foreldrene mine, hvis jeg orker den lange flyturen med 2 små...

Håper på en perfekt båtsommer i år, siden den var så elendig i fjor. Hvis ikke må vi finne sol på en annen måte ;)

Vi tenker en langweekend i Barcelona eller noe sånt, og resten av ferien skal tilbringes på hytta til svigers :)

Vi drar 1 uke til Danmark og 1-2 uker på hytta :)

Mannen min er bonde så blir ikke så mye sommerferie pga alt som skal gjøres med innhøsting i sommer :wtf: men i slutten av juli blir det kanskje en tur til sør-sverige eller noe slikt. Bare for å komme oss bort litt. Hååper det blir mye bra vær her så kan man bare nyyte sommeren på landet, hjemme:happy:

EM tur til Paris i juni, flytting uka etter og så vet jeg ikke mer :)
Hadde tenkt å prøve å få til en tur til Island, men ser ikke ut til at det blir noe av

Vi skal ned til Tyskland i Juli i 2 uker å besøke svigerforeldrene :D de gleder seg som gale og det blir kjempe gøy å la dem kjenne sparkene som kommer i magen :)

Vi vurderte en tur til USA, men jeg har fått kalde føtter, så nå blir det Europa i stedet. Kanskje roadtrip nedover i retning Italia.

Vi drar to uker til leiligheten til svigers i Spania! Gleder oss :) flyturen er ikke så lang, så regner med det går helt fint!

Reiser 2 uker nedover til foreldrene min, og alle vennene min, så blir det 2 uker nordover til besteforeldrene mine :-) Ellers så håper jeg sommeren i Trondheim blir herlig!

Vi skulle egentlig til Florida med mine foreldre og søster, men har avbestilt turen pga zikaviruset. Så nå blir det en uke på hytta på Tjøme, også skal familien til samboer ha stort slektstreff en langhelg :) Utover det vet jeg ikke helt hva vi finner på, mulig det blir en spontan hopp-på-tur dersom økonomien tillater det, eller en liten Norgesferie :)

To uker i Hellas i slutten av juni, og ei uke i Danmark i slutten av juli (Legoland og Lalandia) og så blir det vel et par turer til Østfold for å besøke barnas oldefar Mulig vi stikker noen helger å hytta også☺️

Vi har bare planlagt biltur nedover til sørlandet (fra Ålesund) i juni for å feire bursdagen til besteforeldrene mine. Regner med vi stopper litt på veien og forhåpentligvis får oss noen netter på hotell :) Må se litt an, siden det spørs om vi får pass til hunden, eller om han må være med..

Her håper vi på fin sommer hjemme for en gangs skyld :) :P hehe.. Så vi kan kose oss på hytta og forskjellig. Ellers blir det en kjøretur til Danmark og Sverige :)

Back
Topp