Sommerferieplaner?

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Har dere noen planer for sommeren?

Vi skal til kypros med min familie (mamma, pappa, bror, svigerinne, nevø, niese og lille mini) :-D Leid hus med eget basseng slik at det skal være greit med en liten en ;-) Ellers blir det nok båtturer og teltturer nede ved svigers som bor ved sjøen, og masse fine turer her hjemme og på hytta :-)

Vi har fortsatt ikke planlagt noe.. Flytter på et småbruk så blir sikkert nok å gjøre der i sommer ;-)

Har dere noen planer for sommeren?

Vi skal til kypros med min familie (mamma, pappa, bror, svigerinne, nevø, niese og lille mini) :-D Leid hus med eget basseng slik at det skal være greit med en liten en ;-) Ellers blir det nok båtturer og teltturer nede ved svigers som bor ved sjøen, og masse fine turer her hjemme og på hytta :)
Høres veldig fint ut, har lyst til å dra mot varmere strøk, om det blir sydentur veit vi ikke helt med to så små! Blir iallefall turer på hytta helt sikkert;) får be pent om vakkert vær i sommer om vi bare blir hjemme.

Høres veldig fint ut, har lyst til å dra mot varmere strøk, om det blir sydentur veit vi ikke helt med to så små! Blir iallefall turer på hytta helt sikkert;) får be pent om vakkert vær i sommer om vi bare blir hjemme.
Håper på en sånn sommer som i fjor :-)

Har leid hytte på sørlandet en uke:) Noe mer blir ikke planlagt akkurat i år.

Vi skal dra far Trondheim til Kristiansand, med stopp på veien. Blir borte 14 dager tenker jeg. Må ha god tid med 3 unger i bilen ;)

Ingen planer her. Er ikke så fristende uansett når en vet en har en baby da. Kan hende vi reiser til en hytte siden mannen får leie billige hytter gjennom jobben. :)

Vi skal til Marbella første uken i juli, og muligens det blir en kypros tur en månedstid før det. Gleder meg! I august blir det lang biltur nedover Europa, spent på hvordan det går med en liten tass i bilen, men ordner seg vel.

Vi har ikke lagt noen planer, tror vi bare tar det med ro og koser oss med den lille :) Skal fikse barnerommet i sommer da. :)

Vi tenker oss en tur til feriehuset i Italia, men tar det på høsten så det ikke blir for varmt for lille:-)

Vi skal kjøre fra trheim til Grimstad. Har leid hus der ei uke. Har lovt tvillingene tur til dyreparken og kaptein sabeltann, og kom til den konklusjon at det mest sannsynlig er greiere å kjøre langt med en liten en på noen måneder enn en på 14 mnd.

Vi skal til Italia i juli. Spent på hvordan det er å dra på tur midt på sommeren med en liten baby, men de fleste jeg har snakket med sier at det ikke er noe problem. Så håper det :)

Vi hadde egentlig tenkt oss til Rhodos, men vi sparer det til neste år :) så blir en liten ferie max 3 timers biltur herfra tenker vi :p ikke helt lagt planer enda. Men blir mye oppussing og bytting av kledning , så derfor holder vi oss stort sett hjemme i år ...

Drømmer om Frankrike tur i august/september:)

jeg også, men er litt godt å komme seg heelt bort til nye plasser også :)
har en bestefar som er så kontrollerende at det blir ikke heelt den stasen (de bor nesten på hytta når det er sommer)
Skjønner at det kan bli litt slitsomt ja.. vi har egen hytte langt fra alle og enhver.. så da kommer vi oss helt bort..

Men liker å dra til utlandet en gang i blandt.. de siste 5 åra har vi bare vært på utenlandsferie en gang - thailand.. :-) da fikk jeg en kompis til å passe bikkja.. men er litt forsiktig med å spørre for ofte.. og liker best å ha ferier hvor han er med oss.. i år passer svigers bikkja når vi blir borte..

Blir nog bare små turer till kysten o Sverige turer till familien. Ev spanien senere mot sensommeren/høst. :-)

Back
Topp