Sommerferieplaner? + Alder på søsken..

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Vi skal til syden i april, til sommeren håper vi på fint vær og dagsturer på stranda. Muligens en liten tur til et feriesenter i DM eller Hunderfossen. Har en gutt på 4 og jenta vår på 8 mnd.
Hva med dere?
 
Vi skal være hjemme i sommer. Vi pusser opp huset, i tillegg til baby og valp, så vi har mer enn nok å holde fingrene i med det. :) Ingen eldre søsken.
 
Vi har feriehus i Sverige, så vi pleier å være der en uke om sommeren. Mulig vi bruker campingvogna litt i sommer også. Vi planlegger sjelden noe, da vi har både feriehuset, campingvogn og båter. Så vi bestiller aldri noe, tar det litt som det kommer. Storesøsknene her blir 4 og 6 til sommeren. Eldste Sksl være med besteforeldrene en uke til Spania til våren også.
 
Tenker litt pp Danmark og leie hus eller så tenker vi litt på syden og Mallorca.. Vanskelig :p ungene på 4 og 7 vil til syden. Jeg har veldig lyst på teltferie. Men det utgår nok med en baby ;) må ha henger da iallefall :p
 
Ingen søsken her. Har allerede vært i syden. I sommer blir det nok hytta :) Håper på en flott sommer :D
 
Her blir det en uke i Danmark, litt hjemme og litt på hytta.. Har også snakket om å være "turist i egen by".. Benytte oss av og oppdage hva Stavanger har å by på.. Legge oss inn en natt eller to på et hotell med svømmebaseng..
Jenta vår er 9 mnd, storebror er 6
 
Mulig vi har flyttet til ny by da, så da går jeg ut fra at vi bruker mye tid på å komme i orden og bli kjent. Ellers sommerhytta til foreldrene mine, en tur på fjellet og en tur til hans foreldre nordpå.
 
Vi flytter nordover på vårparten. Så sommeren går nok med til å komme i orden, og noen turer på hytta tenker jeg. Vi har kun den ene, så er ingen eldre søsken som kjeder seg selv om det ikke blir å skje stort :) Har vært så mange turer nordover på familiebesøk siden vesla kom til verden, at vi føler oss fint ferdig med lange reiser med baby for en stund!!
 
Vi har ikke så mange planer i sommer da vi må dele opp ferien vår for å strekke det frem til barnehagestart. Får se om det blir noe. Men vi skal til London i påsken i 5 dager. Storebror er 5 år og lillesøster er da 9 måneder :) Hun har vært i London to ganger tidligere. Det er en helt fantastisk by for barn, med så mye spennende å finne på, flotte parker, tilrettelagte restauranter, utrolig bra kollektivtilbud. Gleder oss :)
 
Vi tar med barn og campingvogn å drar til Sverige, som vanlig:) Kanskje litt mindre kjøring med en 1 åring i bilen;) Dyrepark, bading å shopping:D
 
Pappan har ikke noe ferie i sommer, så jeg tar to uker etter påske når pappapermen starter og to uker alene med poden til sommeren. Drar til syden en uke i april også blir det helgeturer til sørlandet, fjellet og eventuelt Danmark i løpet av våren/sommeren.
 
Vi drar ei uke til DK med hele svigerfamilien, blir nok litt crazy, men også mye hjelp til pass og aktivisering av tvillingene og storebror som da er 3,5. Storesøstrene på 15 og 21 skal også være med.
Ellers vil pappaen på telttur en helg med de 3 små. Hehe, gru-gleder meg til det!
Så blir det nok noen helger på hytta:)
 
Back
Topp