Har dere planer for sommerferien? Vi sku 14 dager til Rhodos, men det blir jo ikke nå. Vurderer Norges ferie, leie en hytte men vet ikke hvor og om en kan det heller? Om ikke blir det vell ferie hjemme på plenen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi planla ferien i januar. Har kjøpt årskort i Hunderfossen og leigd leilighet der. Noen som vet om det vil holdes åpent i parken? Såg de stengte konserter/ arrangement med over 500stk. Lurte på om parken også blir stengt da
Jeg er skikkelig nedfor over sommeren. For første gang var ting planlagt. Hele storfamilien skulle til Kroatia i juni for å feire mine foreldres 60-årsdag. Det utgår jo selvsagt. Så skal vi ei helg til Kristiansand. Det går forhåpentligvis fortsatt, men kaptein sabeltann-showet utgår går jeg utifra etter de nye retningslinjene. Så skulle vi hatt ei uke i Sverige etter det. Regner vel med at det også utgår. Skulle ønske vi var like treige med å planlegge i år som tidligere. Nå e målet å spare mest mulig penger til tvillingene dukker opp, ble plutselig nye prosjekter: nytt bad, ny garasje (med plass til stor bil), samt bruke feriepenger på ny bil i stedet. Jaja, belønningen er stor for å bli hjemma mtp utgifter.