Sommerferien

Lykkeliten32

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har dere planer for sommerferien? Vi sku 14 dager til Rhodos, men det blir jo ikke nå. Vurderer Norges ferie, leie en hytte men vet ikke hvor og om en kan det heller? Om ikke blir det vell ferie hjemme på plenen o_O
 
Vi planla ferien i januar. Har kjøpt årskort i Hunderfossen og leigd leilighet der. Noen som vet om det vil holdes åpent i parken? Såg de stengte konserter/ arrangement med over 500stk. Lurte på om parken også blir stengt da ‍♀️ :(
 
Siden jeg er gravid så hadde vi ikke planlagt noe annen ferie enn å besøke et vennepar på Østlandet, og kanskje ta en tur (og to overnattinger) i dyreparken på vei dit. Nå får mannen mest sannsynlig ferie i juni, og det passer bra mtp svangerskap - jo tidligere, jo bedre. Vi snakka litt om i går at vi muligens dropper dyreparken og bare drar til venneparet, pga min form og bekkenproblemer. Ser ikke helt for meg å traske rundt i dyreparken to dager i strekk:hilarious:
Men vi håper iallefall på et par dager på Østlandet, men dersom det ikke er anbefalt å reise så koser vi oss hjemme:) har hytte på fjellet også som vi kan reise til:happy:
 
Vi skulle 2,5 uke til Spania i juni/starten av juli. Mamma og pappa har hus der. Det blir jo neppe noe av nå.. har ikke lagt andre planer egentlig. Tipper det blir Lillehammer med et par overnattinger og Hunderfossen. Ikke så langt å kjøre for vår del. Tør ikke planlegge for mye nå som jeg i tillegg til mye oppfølging pga diabetes også følges opp pga symptomer på muligens begynnende svangerskapsforgiftning..
 
Her blir det verandakos og turer ned til elva. Hvis mannen kommer blir det oppussing og bytting av soverom så mini kan få sitt eget. Vi droppa ferie med en gang vi fant ut at jeg var gravid. Jeg vet jeg ikke er særlig bevegelig av erfaring så. Neste år håper vi. Da må vi ta med mini til England og hilse på besteforeldre. Tenkte en tur til Tyrkia men tror vi dropper slike ferier i noen år.
 
Vi skulle egentlig til Spania. Det blir nok hjemmesommer, muligens med noen turer på hytta :) Gleder meg egentlig veldig til det!
 
Vi skulle egentlig en uke til Danmark med to vennefamilier ,men der driver vi og avbestiller nå :( håper det ikke blusser opp mer korona slik at vi må holde oss helt hjemme, vi tenker et par-tre uker på mine foreldres hytte på Sørlandet. Blir litt gal hvis vi må ha vestlandssonmer :(
 
Skulle egentlig til Rhodos i en uke fra 31.mai, en uke på sommerhuset på Sørlandet og to uker til Østlandet ved Oslofjorden. Rhodos utgår, men håper på Sørlandet og Østlandet fortsatt. Det kommer helt an på situasjonen og formen min egentlig. Tar det veldig som det kommer:happy:
 
Heldigvis hadde vi bestemt oss ganske tidlig når jeg ble gravid, at vi ikke skulle på noen spessiel tur i sommer, så var heldig med den, når corona kom å stenger det meste. Så her går planen som planlagt håper jeg. Hyttetur på fjellet,hyttetur ved sjøen, og besøke besteforeldre i skogen og litt her og der.bare slappe av egentlig uten å planlegge for mye. Se an været og formen min
 
Hjemmesommer, ca det vi hadde planlagt. Håper vi kommer oss en liten tur med campingvogna da, men ikke til Sverige som vi hadde planlagt. Vi pusser opp hus så har nok å gjøre hjemme :p Også har vi ikke til vane med å faktisk ta sommerferie da :wideyed:
 
Hadde egentlig planer om feriehus i Sverige, men nå får vi heller dra til hjemmplassen til svigerfar. Så kommer svigerforeldrene mine og svigerbror med sine to barn. Vi gleder oss til det, iallefall.
 
Her blir det hjemmesommer. Men kommer til å kose oss med båtturer med overnattinger, telttur og tur med overnatting i hengekøye. Blir nok også noen turer på hytta.
Ellers gleder jeg meg til å ha mye tid hjemme og ordne i drivhus og hage.
 
Jeg er skikkelig nedfor over sommeren. For første gang var ting planlagt. Hele storfamilien skulle til Kroatia i juni for å feire mine foreldres 60-årsdag. Det utgår jo selvsagt. Så skal vi ei helg til Kristiansand. Det går forhåpentligvis fortsatt, men kaptein sabeltann-showet utgår går jeg utifra etter de nye retningslinjene. Så skulle vi hatt ei uke i Sverige etter det. Regner vel med at det også utgår. Skulle ønske vi var like treige med å planlegge i år som tidligere. Nå e målet å spare mest mulig penger til tvillingene dukker opp, ble plutselig nye prosjekter: nytt bad, ny garasje (med plass til stor bil), samt bruke feriepenger på ny bil i stedet. Jaja, belønningen er stor for å bli hjemma mtp utgifter.
 
Vi planla ferien i januar. Har kjøpt årskort i Hunderfossen og leigd leilighet der. Noen som vet om det vil holdes åpent i parken? Såg de stengte konserter/ arrangement med over 500stk. Lurte på om parken også blir stengt da ‍♀️ :(

Hunderfossen åpner igjen 21 mai og har åpnet i sommer leste jg på nettet i går når vi sjekket div parker:happy: Vi reiser nok til dyreparken på Sørlandet i sommer fant vi ut i går kveld, de har åpent også.
 
Jeg er skikkelig nedfor over sommeren. For første gang var ting planlagt. Hele storfamilien skulle til Kroatia i juni for å feire mine foreldres 60-årsdag. Det utgår jo selvsagt. Så skal vi ei helg til Kristiansand. Det går forhåpentligvis fortsatt, men kaptein sabeltann-showet utgår går jeg utifra etter de nye retningslinjene. Så skulle vi hatt ei uke i Sverige etter det. Regner vel med at det også utgår. Skulle ønske vi var like treige med å planlegge i år som tidligere. Nå e målet å spare mest mulig penger til tvillingene dukker opp, ble plutselig nye prosjekter: nytt bad, ny garasje (med plass til stor bil), samt bruke feriepenger på ny bil i stedet. Jaja, belønningen er stor for å bli hjemma mtp utgifter.

Så utrolig kjedelig :( de gøye planene dere hadde, forstår at det blir kontraster til slik sommeren blir da..
 
Hjemmesommer :) skal kjøpe stort basseng og bare vake der :hilarious: stranda de ukene vi har ungene. Ja ganske vanlig sommer :hilarious:
 
Back
Topp