Sommerferien

Mini har to dager på SFO etter skolen tar ferie, deretter har han fri til skolestart :)
Vi skal til Danmark, og vi skal reise litt rundt nært hjemme og telte :)
Eneste problemet nå er å skaffe flybilletter som ikke koster skjorta...
Vi kommer også til å slappe av litt hjemme

Andreklassingen har storefri. Tror ikke hun skal på noe sfo i ferien. Lillebror har jeg skrevet opp på 6 uker ferie foreløpig :-)

Skal to uker til Danmark, resten blir på spontanen!

Den lille melder sin ankomst i juni så då blir vi heime denne sommeren . Blir tur på stranden og i juli blir det kanskje en lite. Campingtur :) guttungen skal med besteforeldrene på tur til Tyskland å Danmark i 14 dager så han får vertfall ferie :)

Vi skal reise i august til Tunisia og være der i 1-3 uker, før vi drar til Libya. Blir der mest sannsynlig til over jul :)

Her starter minste i bhg nå 1.juni, så hun får 3,5 uke med ferie fra 30.06. Da er det oppstart i nyoppusset bhg så regner med vi blir å bruke en stund på ny tilvenning. Velger derfor ikke lengre ferie enn når bhg er stengt i sommer. Vi reiser nordover i 12 dager for å besøke familie, og ungene har gledet seg siden januar til det :)

Den lille melder sin ankomst i juni så då blir vi heime denne sommeren . Blir tur på stranden og i juli blir det kanskje en lite. Campingtur :) guttungen skal med besteforeldrene på tur til Tyskland å Danmark i 14 dager så han får vertfall ferie :)
Så gøy! Kos dere med baby i sommer! Og håper storebror får en super ferie i Tyskland! :)

Vi skal reise i august til Tunisia og være der i 1-3 uker, før vi drar til Libya. Blir der mest sannsynlig til over jul :)
Oj, så lenge! :D Har dere noen tilknytning til Libya? :)

Her blir det fødsel i juni/juli. Så vi blir mest hjemme. Poden skal ha hele sommeren fri, lillesøster skal ha i hvert fall 3 uker sammenhengende når mannen har ferie, men så blir det nok en ferietur med besteforeldrene rett etter skoleslutt. Mannen skal ta de to eldste med på hytta i helger og i ferien sin, men jeg håper at hvis alt går bra med min form og lillebror, så tar vi oss kanskje en liten biltur - enten til Bergen eller Molde.

Jeg har sterke Danmarks abstinenser :joyful:- men det må nok vente. Lillebror var en STOR overraskelse, så egentlig var planen å dra til Sverige i år, så da blir vel det til neste år :)

Vi skal gjøre et hus klart for salg. Ellers blir det nok å ta livet med ro. Kanskje noen turer til hytta.

Back
Topp