Sommerferien

Vi skal også til nord-Norge, 100 mil fra oss:eek: Reiser så snart skolen slutter og blir ei uke eller to. Har termin allerede 2. august så er litt usikker på om det er dumt å reise vekk så nært opptil, men har så lyst å komme bort litt:p Der vi skal være er bare ca 1 times kjøring unna Narvik da, så det bør jo gå bra.
Da har du jo kortere vei enn meg hvis vi begge må til Narvik!! ;) Jeg bor i Harstad, men de har sommerstengt til 8.aug! Kommer bebisen før det, må vi kjøre til Narvik.....

Vi skal nok være hjemme en del i hagen å nyte sommerværet å invitere venner og familie på grilling:) så blir det en uke på hytta tenker jeg men er bare 1 1/2 time unna :) også har jeg veldig lyst å ta en harrytur til svinesund for å hamstre inn brus og grillmat, så vi har når folk kommer på besøk etter lille har kommet :happy::happy:

Da har du jo kortere vei enn meg hvis vi begge må til Narvik!! ;) Jeg bor i Harstad, men de har sommerstengt til 8.aug! Kommer bebisen før det, må vi kjøre til Narvik.....
Oi visste ikke at Harstad var stengt. Tror det er ca like langt dit fra sommerstedet vårt, kanskje litt lengre enn til Narvik. Rart de bare kan stenge sånn om sommeren:eek:

Nei, vi skal være hjemme i sommer. Storkoser meg hjemme med familien og hagen, så det er uansett drømmeferien for meg. ( med unntak bekkenløsning og sikkert tungt å bære den store magen da.. Hehe) men svææært ønsket babygull. ❤️

Jeg liker bedre å reise bort på vinteren, og da sydenland.
Så vi kommer til å reise i vinter istedet.

Vi skal på ferie til Danmark og en del på hytten. Det tar ca 3 timer å kjøre til sykehuset fra hytten, men det bekymrer meg lite. Regner med det tar tid fra jeg merker noe til fødselen er i gang, så skal nok alltids rekke frem. Men de siste 3 ukene før termin skal jeg holde meg nært hjemmet :P

Vi blir stort sett hjemme, og kommer ikke til å ta lenger enn dagsturer mellom Stavanger og Kristiansand. Da er man i nærheten, og har tre sykehus på strekningen. Vi bor midt mellom disse byene, så håper i utgangspunktet at vi får fødested Flekkefjord. Det er en liten fødeavdeling som har fått masse skryt i regionen.

Gleder meg til å pusle hjemme i hagen i sommer. Holder på å fostre opp cherrytomatplanter for tida, og kanskje vi får noen fine badeturer. Regner med det er OK å bade om man er gravid så lenge en ikke anstrenger seg :)

Kjente litt på i dag at jeg kommer til å savne "harryturen" vi har hver sommer på grensehandel i Flensburg (Danmark-Tyskland grensen). Begynner å gå tom for "harryvarer" men har et par favorittviner vi kjøpte i fjor sommer som fortsatt står i matboden og blir god gammel årgang ;)

Back
Topp