Sommerferien:)

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
da har jeg bestillt Overnatting i Abra Havn og biletter til parken:) Gleder meg som en unge:P hehe Noen som har overnattet der før?? Vi skal være der i to dager og prisen var ikke ille når man bestiller i ukedagene. 2700 for alle oss:)

Har ikke overnattet i abra havn selv, men etter hva jeg har hørt skal det visst være bra :) 2700 synes jeg ikke var så ille :)

tenkte vi skulle dra en helg i mai, virker så bra :)

Kjekt å vite:) Når skal dere dit da?
vi skal helt i begynnelsen av Juli vi da=) I fjor var vi der MIDT i fellesferien og det var så sinnsykt mange mennesker der at det blei mest stress!

vi skal helt i begynnelsen av Juli vi da=) I fjor var vi der MIDT i fellesferien og det var så sinnsykt mange mennesker der at det blei mest stress!
Åja. Vi må dra enten i slutten av juli eller starten av august vi, for er da sambo har ferie.. Blir spennende å se hvor mange mennesker det er der da :)

Åja. Vi må dra enten i slutten av juli eller starten av august vi, for er da sambo har ferie.. Blir spennende å se hvor mange mennesker det er der da :)
var slutten av Juli vi var der sist..altså det går helt fint, men er bare jeg som får litt klaus av så mange mennesker,,er så litta at jeg ser ikke noe vettu;)

Så kjekt! Det var jo virkelig ikke en ille pris! Når jeg så på overnatting der var det svindyrt (men vi skal midt i fellesferien da;))

Åååå, enn å bodd nærmere så man har sluppet en evighet med bil for å komme seg dit.

vi bruker vel 2-3 timer dit og med nyfødt baby og 2 åring så MÅ vi nesten sove over ett par netter. Hvis ikke er jeg redd nærvene til mor og far står i spenn og turen blir mindre hyggelig:P

Så gøy:) vi og skal ha to overnattinger i abra havn i juni. har ikke vært der selv, men har hørt kjempemasse positivt fra andre som har vært.. Tror nesten meg og sambo gleder oss mer en mini på 3;)

Så gøy:) vi og skal ha to overnattinger i abra havn i juni. har ikke vært der selv, men har hørt kjempemasse positivt fra andre som har vært.. Tror nesten meg og sambo gleder oss mer en mini på 3;)
sånn er det her også! Vi gleder oss veldig mens Tobias skjønne rjo ingenting enda:p passa på å få en leilighet med veranda så vi kan sitte ute på kvelden når Tobias sover å kose oss:)

Back
Topp