Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dyreparken Kristiansand.)Hvor er det?![]()
dyreparken Kristiansand.)
Åja, hehedyreparken Kristiansand.)
neida=) Bare overnattingÅja, heheDit skal vi til sommeren også. Men trengs det å bestilles billetter til parken før man kommer?
Kjekt å viteneida=) Bare overnatting![]()
vi skal helt i begynnelsen av Juli vi da=) I fjor var vi der MIDT i fellesferien og det var så sinnsykt mange mennesker der at det blei mest stress!Kjekt å viteNår skal dere dit da?
Åja. Vi må dra enten i slutten av juli eller starten av august vi, for er da sambo har ferie.. Blir spennende å se hvor mange mennesker det er der davi skal helt i begynnelsen av Juli vi da=) I fjor var vi der MIDT i fellesferien og det var så sinnsykt mange mennesker der at det blei mest stress!
var slutten av Juli vi var der sist..altså det går helt fint, men er bare jeg som får litt klaus av så mange mennesker,,er så litta at jeg ser ikke noe vettuÅja. Vi må dra enten i slutten av juli eller starten av august vi, for er da sambo har ferie.. Blir spennende å se hvor mange mennesker det er der da![]()
sånn er det her også! Vi gleder oss veldig mens Tobias skjønne rjo ingenting endaSå gøyvi og skal ha to overnattinger i abra havn i juni. har ikke vært der selv, men har hørt kjempemasse positivt fra andre som har vært.. Tror nesten meg og sambo gleder oss mer en mini på 3
![]()
Hehe .samme her. Tenker å ha en natt der med storebror neste sommerHar sykt lyst til å ha en natt der selv, selv om vi bor 20 min unna![]()
Tenker vi må ta storesøster dit vi og jaHehe .samme her. Tenker å ha en natt der med storebror neste sommer![]()