Sommerferien

x1x*laboline*

Glad i forumet
Er det noen her som har lagt opp noen planer for sommeren enda da???
Nsgjerrig se... hihi..[:D]
[:D]
Vi har ikke store planer siden snuppa er så liten enda, men skal en liten tur til risør på hytte, og resten av ferien kommer vi nok til og tilbringe på båten vår i hvaler.. Gleder meg til ferien nå for jeg og sambo skal ha 5 uker sammen så det blir en del turer i båten... det skal bli kos..[:D][:D]

Vi skal ihvertfall til Porsgrunn og Oslo en tur og besøke familie, og så håper jeg på en tur til hytta i Hallingdal [:)]

Vi reiser til tyrkia 11.juli,men siden go jenta vår er så lita enda så blir vi der bare 1 uke. Litt redd for at det skal bli får varmt til henne, så vi tenkte at 1 uke er nok nå.

Vi har ingen planer enda, blir sikkert bare små turer, har ikke så veldig god rå om dagen....
Men-men, vi får gjøre det beste ut av det.....[:)]

Jeg skal jobbe, jobbe, jobbe jeg.. Sambo skal ha perm i 7 uker,
å jeg skal jobbe!
Men skal en tur til Bø i Vesterålen å feire 75 års dagen til bestefaren
min. Ellers blir det kansje noen helgeturer rundt omkring..

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: tonje07

Vi skal ihvertfall til Porsgrunn og Oslo en tur og besøke familie, og så håper jeg på en tur til hytta i Hallingdal [:)]

Kanskje jeg ser deg på Down Town da... [8D]

kansje vi alle møtes på DOWN TOWN[8D]

på mandag bestillte vi oss tur til danmark. har bestillt en hytte og så båt en vei. Reiser i slutten av juni, gleder meg masssse!! etter den uken kjører vi til norge igjen og da skal vi til ei flott øy som ligger ikke langt fra hankø, og blir der en uke sammen med min bror og far [:D][:D]

ORIGINAL: laban2

Vi skal nok holde på hjemme vi.....kanskje det blir en kjøretur til et sted i her i landet[:)]

Kom hit, kom hit!!

ORIGINAL: siri01

ORIGINAL: Tusull

Kanskje jeg ser deg på Down Town da... [8D]

kansje vi alle møtes på DOWN TOWN[8D]

hehe.. ja det hadde vært artig da!! Prøve å få det til eller??

Hvor i valdres har dere campingvogn....??? Jeg bor jo i Valdres....[;)]

Hvor i hallingdal har dere hytte?? jeg bor jo i hallingdal[:)]

Vi skal en uke til Kreta med familien i begynnelsen av august. Og så blir det vel kanskje en tur på hytta... Utover det har vi ikke noen planer... [:D]

Vi reiser til paris på onsdag, så i sommer skal vi nok være i Norge. Tror vi leier en hytte på sørladet og koser oss, mens vi venter på knøttet! ;)

ORIGINAL: Theasmamma

Vi har hytte ved nesbyen... eller det er ihvertfall der nærmeste butikker og sånn er [:)]

Vi har hytte ved nesbyen... eller det er ihvertfall der nærmeste butikker og sånn er [:)]

okay, bor på gol jeg

okay, bor på gol jeg

oki!! Der skal min mor og to søsken sove i natt!! De har leid seg rom på pers Hotell.. er ikke det der da? Vi pleier alltid dra til Gol når vi er på hytta [:)]

okay, bor på gol jeg

oki!! Der skal min mor og to søsken sove i natt!! De har leid seg rom på pers Hotell.. er ikke det der da? Vi pleier alltid dra til Gol når vi er på hytta [:)]

jepp det ligger midt i gol sentrum... Du for gi lyd i fra deg når dere er på disse kanter, så kan vi møtes[;)]

okay, bor på gol jeg

jepp det ligger midt i gol sentrum... Du for gi lyd i fra deg når dere er på disse kanter, så kan vi møtes[;)]

det skal jeg si ifra om vettu [:D]hadde vært kjekt!

Vi skal en tur til danmark også blir det vel å slappe av hjemme[:D][:D]

Back
Topp