Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sambo skal til Roma i broren sitt bryllup i i 5 dager i juni ( vi fikk ikke barnevakt så jeg blir hjemme med ungene)
Da tenkte jeg og søstra mi ta en uke til Tyrkia eller noe... Skikkelig strandferie ( uten mas[8D]) har lyst og reise i juli.34 grader passer meg perfekt[8D]
Skal besøke en venninne i kristiansand.. Så blir vel dyreparken også da[:D]
Så har jeg tenkt og dra til nord Norge med ungene og være minst 2 uker..... det blir kos
[:)]
Her lurer vi på om vi enten skal ta en tidlig ferie i juni eller om vi skal vente til kapteinsabeltann showene begynner.. Hvis vi tar ferie tidlig blir det sikkert at vi reiser til danmarke eller noe.
Her blir det en liten tur i dyreparken. Mali elsker dyr, og liker visst tannetann(kaptein sabeltann). Orker ikke lange turen med en plutt på ett par måneder[:D]
Her blir det en uke i Danmark i midten av juli[:)] Pappa fyller 60 år,så han spanderer på familien[:)]
Håper og på en tur til Spania på slutten av sommeren,eller tidlig høst[:)]
Eksamen, bryllup, flytting, forberede meg på å begynne i jobb og at guttungen blir skulegutt + tilvenning i ny barnehage. Ferie tar vi et helt annet år [8D] [:)]
Turen til Spania i mars blir nok avbestilt, så snuser på tur til Tyrkia i Mai.............. Vi får se! [:D] Skal ha ferie på sommeren også (har masse ferie/avspas til gode), så...... tja, hvem vet! [:D]