Sommerferien

Lene1986

Forumet er livet
Noen her som har tenkt på sommerferien???
Litt tidelig men greit å ha planene klare [:D]

Jepp, sommerferien er bestilt
[:)]

Mine foreldre tar oss og ungene med til Mexico i to uker, avreise 19 juni[:D]

vi skal til dyreparken... [:D]

Ja.. jeg elsker sommer!!![:D]

Sambo skal til Roma i broren sitt bryllup i i 5 dager i juni ( vi fikk ikke barnevakt så jeg blir hjemme med ungene)

Da tenkte jeg og søstra mi ta en uke til Tyrkia eller noe... Skikkelig strandferie ( uten mas[8D]) har lyst og reise i juli.34 grader passer meg perfekt[8D]

Skal besøke en venninne i kristiansand.. Så blir vel dyreparken også da[:D]

Så har jeg tenkt og dra til nord Norge med ungene og være minst 2 uker..... det blir kos
[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

vi skal til dyreparken... [:D]

Det skal vi også prøve på!!![:D]
Ellers bare kose på oss på hyttene og hjemme. Kanskje Bergenstur, til Stavanger el noe..

Her lurer vi på om vi enten skal ta en tidlig ferie i juni eller om vi skal vente til kapteinsabeltann showene begynner.. Hvis vi tar ferie tidlig blir det sikkert at vi reiser til danmarke eller noe. 

Jeg har jo termin i juni, så hos oss blir det minst mulig baluba slik at moren ikke blir stresset[:)]

Her blir det en liten tur i dyreparken. Mali elsker dyr, og liker visst tannetann(kaptein sabeltann). Orker ikke lange turen med en plutt på ett par måneder[:D]

Her blir det en uke i Danmark i midten av juli[:)] Pappa fyller 60 år,så han spanderer på familien[:)]
Håper og på en tur til Spania på slutten av sommeren,eller tidlig høst[:)]

Eksamen, bryllup, flytting, forberede meg på å begynne i jobb og at guttungen blir skulegutt + tilvenning i ny barnehage. Ferie tar vi et helt annet år [8D] [:)]

Skal ha to uker på en gresk øy, vet ikke helt hvilken enda....

Også skal vi en tur til Dyreparken

Ellers blir det vel bare noen småturer. Håper på varmt vær så vi kan være litt hos foreldrene mine i Larvik [:)]

hmmm sikkert ikke dumt å begynne å tenke på den ene friuken vi får[8D] kanskje vi hiver oss på tur til utlandet[:)]

HATER HATER HATER å planlegge! [:D][:D][:D]

Turen til Spania i mars blir nok avbestilt, så snuser på tur til Tyrkia i Mai.............. Vi får se! [:D] Skal ha ferie på sommeren også (har masse ferie/avspas til gode), så...... tja, hvem vet! [:D]

Back
Topp