Sommerferien nærmer seg...

Vi holder på å bygge hus som vi skal flytte inn i rundt siste uken i juni..så ca 3 uker før termin..men vi skal på en tur i påsken nå som han ikke vil si hvor vi skal !! så gleder meg :) og en skikkelig harry tur til sverige i slutten av april for å shoppe til huset og fylle frysen ..men skal ikke klage vi reiser til usa i 3-4 uker i november..skal i bryllup :)

Nada.
Var på Gran Canaria i januar, da, var liksom "årets ferie".
Håper på bedre vær i sommer, slik at vi kan tilbringe mer tid hos opphavet hvor jeg vokste opp - brygge ut fra hagen, langgrunt, sandstrand, og plass til gjester. :)

Mulig pappan tar med Jr på en liten tur et sted, de har snakket om det - men er nok mer sannsynlig at det blir utenom høysesongen (Legoland midtsommers = fin kø-ferie).

Har et par barnefrie uker midt på sommeren, da skal jeg enten forberede til laiv i august (sy kostyme og slikt) eller jobbe litt/sløve litt.

Vi har fått påspandert tur til Side i juni.:) Så skal dit i 2 uker med storfamilien. Ellers vet jeg ikke hva vi skal, men har tenkt på å ta en tur til en eller annen dyrepark, og eller bare være hjemme å ordne i hagen og dagsturer hit og dit.

Vi skal flytte....fra Østlandet til Bergen. Regner med at det blir ferie nok i seg selv;-) Tar nok en tur på hytta også, og kanskje litt ferie til høsten igjen:)

Et tips hvis du vil ha Norges ferie er ei uke på Hafjell. Det hadde vi i fjor, og det var virkelig herlig. :)
Lilleputthammer 2 dager, Hunderfossen 2 dager, en dag i Amadeus Dyrepark i Hamar (en times kjøring), lekeland, badeland, shopping, turer osv osv :) Virkelig en herlig ferie.

Hadde med nesten 3 åring og 1 åring. :)

Har lenge vurdert syden i år, men blir nok utsatt til neste år, pga. at vi må gjøre noe med huset som koster ganske mye i år...

vi har leid hus i frankrike <3

Vi skal til Oslo og besøke mamma og de i et par uker. Da skal vi også på The Wall, og litt før selve besøks-turen skal jeg og sambo også på Muse-konsert. :) Så blir vi vel litt hjemmeferierende, og kanskje vi bruker litt tid hos pappa og de også, samt en tur til mormor. Jeg er jo student så har lang ferie.

Vi skal til Kroatia på solferie, hytta i Sverige på familietur, og Røros på fiskeferie:) er så heldig at vi kun trenger å betale for reisen og maten når vi er der, oppholdet ellers er gratis da vi har familie med hytter/leiligheter der.
Gleder meg:)

Back
Topp