Sommerferien nærmer seg...

SHS

Elsker forumet
Hva er planene for i år?

Usikker på hva vi skal. Vurderer alt fra fjellet til syden til Danmark. Skal ha med en 4-åring. Noen som har gode erfaringer å dele? Blir det f.eks. fort kjedelig på fjellet? Finnes det et bra sted på fjellet, der man også har mulighet for å leke? Er det andre fine steder i Norge jeg ikke har tenkt på?

Vi skal til Tyrkia. Elsker sunwing Resort sine hoteller, de er perfekte for barnefamilier :) Gleder meg til to uker hvor vi er sikret sol og bading :)

Hva med Hafjell? Da har du fine turområder i tillegg til mulighetene for Hunderfossen,Lillehammer osv :)

Vi skal selv til Danmark :)

Pleier å reise til Side Tyrkia,men i år blir det fødsel i mai og da får vi se ann hvor vi reiser...
Skal tul Kosovo til høsten da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hytta!:)

Vi skal en tur til Mumiland i alle fall, vesla elsker Mumi :) Og så blir det helt sikkert noen lange dager på torpet vårt i Sverige og farting rundt der :) Ellers har vi ingen planer, men vi drømmer om en sydentur, så det blir nok det også bare vi får bestemt oss. Samboeren og storesøster har planer om å sykle rallarevegen ei helg og så skal storesøster på landsleir i regi av speiderforbundet så sommeren går helt sikkert i år også ;)

Vi skal til Disneyland Paris i mars, så det blir hovedferien i år.
Blir en langhelg i Astrid Lindgrens verden i juli tenker jeg, ellers hytta og hjemmekos i sommer :)

Vi skal til Danmark i 6 uker, reiser hjem 2 dager før termin :-)

Jeg aner ikke hva vi skal finne på. Jeg har lyst til Danmark, men jeg kvier meg litt til tur alene med to barn.

Vi bygger hus, så sommeren går nok med til det..:)
Dessuten har ikke jeg og mannen ferie samtidig, for vi må strekke ut tiden med lillegutt fram til barnehageplass i august.
Klarer nok å lure inn en liten tur til dyreparken da..:)

Vi har ingen planer! Har en garasje som skulle hvert bygd, en hage som vi må lage plen, mure osv. Og eit hus som må males ferdig! Hehe...vi tar nok noen små turer til hytta, frem til vi hopper på flyet til Syden i september/oktober! :)

Vi skal til Tyrkia. Noe både store og små har veldig lyst til, og gleder seg til. Resten av ferien går nok med til garasjebygging og turer i nærområdet.

Om jeg får råd.. så blir det tur til dyreparken ihvertfall og sove på hytte eller noe...
Men hadde vært kjekt å fått opplevd mummi verden også, hvor er den hen?

Vi skal til gran canaria med hele familien :D gleder meg sånn!

Vi skal til Gran Canaria:-) Gleder meg, blir første ferieturen med barn, spennende:-)

vi skal ta båten opp telemarkskanalen :) jeg har hatt lyst til det to sommere nå og endelig.... alle gode ting er tre :D litt mer engstelig nå pga vi skal ha med 3/4 mnd gammel baby, men det skal nok gå glimrende :) storebror får passe på og se til baby, mens vi voksne drar i tauer :D skal dra sammen med fler da og de i den ene båten har med seg en som går i barnehagen sammen med storebror, så da får han en og leke med :)

Med en liten som kjeme i mai, ble det litt vansklig å skulle bestemme noe på forhånd.. men har jo en som blir 4 i september, så noe må vi finne på. Kanskje mikkelparken i hardanger.. det er ikkje så altfor langt vekke:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp