Pudderosa
Andre møte med forumet
Hei!
Jeg sitter her lei av pandemi, lei av huset og lei av svigers og har bare lyst til å drømme om sommer og andre tider! Dessverre sliter jeg litt med å se for meg hva vi kan finne på i år. Dette er første graviditeten min og jeg aner ikke hvor god form jeg kan forvente å være i, men jeg føler at den typiske norgesferien med fjellturer kanskje ikke blir det optimale i år.
Derfor, for å få litt inspirasjon, hva har dere planlagt i år?
Jeg sitter her lei av pandemi, lei av huset og lei av svigers og har bare lyst til å drømme om sommer og andre tider! Dessverre sliter jeg litt med å se for meg hva vi kan finne på i år. Dette er første graviditeten min og jeg aner ikke hvor god form jeg kan forvente å være i, men jeg føler at den typiske norgesferien med fjellturer kanskje ikke blir det optimale i år.
Derfor, for å få litt inspirasjon, hva har dere planlagt i år?
tenker noen lavterskelturer med teltet, men vi får se
bestilte jo denne allerede etter sommerferien i fjor
Regner med vi stikker innom nærmeste dyrepark en gang eller to, kanskje vi telter med pappa og gjengen. Hadde det ikke vært for korona, hadde det blitt hunderfossen og lilleputthammer, for der har jeg aldri vært. Og Sverige og storsjöbadet. Men vi får håpe at det åpner mer i løpet av de neste årene, og at pappa fortsatt lever og er frisk nok til å bli med oss en tur på noe slikt.