Sommerferien 2015!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har dere begynt å planlegge sommerferien 2015 allerede?

Ja :) campingvognferie som alltid <3
Men skal også til Gran canaria på våren :) Så blir mye farting på den lille :)

Nei, tar da so da komme☺️ Lyst å reisa te syden før fellesferien og slåtten :)

Vi jobber fire uker hver i sommer så kommer ikke til å ha ferie samme til sommeren.. får ta det igjen senere :)

Vi skal kjøre fra Bergen til Arendal i bryllup i Juli, så vi tar noen dager ekstra da som blir årets ferie. :) noe ferie til varmere strøk blir det nok ikke før enn til neste år igjen :)

Vi skal antageligvis til Danmark 1 uke og kanskje 1 uke til Syden på høsten:)

Vi skal stort sett feriere rundt i Norge. Litt i øst og vest, sånn blir det når vi har foreldre på hver sin kant som gjerne vil kose seg med det kommende barnebarnet :)
Det blir også 1 uke til Spania eller Italia, svigermor fyller 50 og vil ta oss med på ferie og feire dagen i varmere strøk :)
Håper på en venninnetur til Barcelona i juni og en tur til København med et vennepar og barn i august, vi får se!

Vi er i den heldige situasjon at jeg har over 2 mnd ferie (student) og mannen har permisjon, så vi har mye tid til disposisjon i år :-) har ikke planlagt annet enn å besøke familie, de fleste bor i samme fylke så det blir kortreist ferie :-) Deilig å ha tid og rom til å ta ting som de kommer, vi vil gjerne slippe å planlegge så veldig nøye den første sommeren med baby i hus :-)

Mannen har begynt å planlegge campingtur til Danmark :-) jeg har ikke kommet så langt i tankegangen, men blur sikkert bra det :-) lurer litt på hvordan det er med bilferie og 6 mnd gammel baby.. er det ok at de sitter en stund, hvor ofte bør vi ta pauser osv..

Dette blir vår første sommer som foreldre! Og vi har hele 4 uker ferie sammen.
Vi blir nok mye hjemme på gården med dyr og familie, i tillegg har vi en båt som vi pleier å bo i om sommeren. Blir spennende med baby i båt. Ser virkelig frem til sommerferie ☀️

Mamma skal spandere sydentur på både søstern og meg (med familie så klart) til våren, så det blir en del av vår sommerferie :) I tillegg skal vi på en liten campingtur/telttur i Sverige :)

Back
Topp