Sommerferien 2015

Wannebe

Glad i forumet
Jeg har begynt å drømme meg bort til sol og sommer og ferie allerede;) Med snøvær og iskald vind ute, kunne ikke sommeren kommet fort nok, og jeg fikk lyst til å begynne å titte på ferie allerede:) Noen som har noen tips? Jeg er åpen for alle destinasjoner måtte det være sydligere strøk eller i norden:)

Edit: Har ei jente på 2 år og venter ei i februar 15:) Kanskje greit å få med, de skal jo være med på tur de også;)

Last edited:
Samme her! Men jeg har termin i juni så da spørs det.... Vi vurdere en uke i Danmark i august om tassen i magen er en "enkel" baby. Da blir det lalandia og Legoland. Er det jentene på 5 og 7 har lyst til og det ser jeg for meg kan være mulig med en baby på 1-1,5 måned :) men vi bestiller ingenting for tassen er født.

Samme her! Men jeg har termin i juni så da spørs det.... Vi vurdere en uke i Danmark i august om tassen i magen er en "enkel" baby. Da blir det lalandia og Legoland. Er det jentene på 5 og 7 har lyst til og det ser jeg for meg kan være mulig med en baby på 1-1,5 måned :) men vi bestiller ingenting for tassen er født.
Vi var i Danmark når minste var noen uker:) gikk kjempe fint:)

Kreta hører jeg mye bra om for småbarnsfamilier :)

Legoland og Lalandia er bare helt fantastisk for barn, har vært der 3 ganger og reiser gjerne tilbake:) Fårup i Danmark er no også knall. Av sydlige strøk er det for min del ingenting som kan måle seg med Mallorca og Alcudia:)

Vi skal til kypros når lille er 2-3 mnd :-)

Back
Topp