Sommerferie?

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Har dere lagt noen planer for ferien?

Vi har bare noen løse planer enn så lenge, skal vente til bolla har kommet før vi tar å lager noen store planer..

foreløpig er planen om bare å feriere hjemme første del av ferien... Ta en helgetur til K.sand eller noe...

Men i august skal vi kjøre til Spania å besøke familien til gubben min[:)] Med 3 unger..he he blir spennende... men de er jo så store at det burde jo gå bra... å bolla er så liten ennå da det burde også gå fint..

Ser frem til sommeren jeg nå altså... Blir sommer NÅ!!!!

Vi har bestilt sydentur til Kefalonia (3 uker) 17 aug. Gleder meg kjempe mye! [:D]

hos meg kommer svigermorra mi og skal bo hos oss i 6 uker...med minstesønnen sin på 15 år[:'(]

blir digg å ha noen til å hjelpe meg med babyen siden jeg er førstegangs men herregud 6 HELE UKER!!![:'(][:'(][:'(]

kommer til å gå på veggen[8D][8D] hehe

Vi blir nok hjemme i år...

Kommer til å ta noen småturer bare.. Tenkte oss til Nordens ark og kanskje Lilleputthammer..

Planen er en liten tur til Sverige for å besøke sambos familie. Men vi ser det ann hvordan det går med babyen og slikt.

ORIGINAL: *Bethina*

ORIGINAL: ard87

hos meg kommer svigermorra mi og skal bo hos oss i 6 uker...med minstesønnen sin på 15 år[:'(]

blir digg å ha noen til å hjelpe meg med babyen siden jeg er førstegangs men herregud 6 HELE UKER!!![:'(][:'(][:'(]

kommer til å gå på veggen[8D][8D] hehe

Hehe, sier lykke til bare jeg[:D][8D] (jeg hadde flydd på veggen da tror jeg[8D])

jo takk trenger det[8D] hehe

Vi skal se det litt an, vi e førstegangs foreldre men vi tar nok en tur te Lofoten (1 uke) for å besøke famile. Og så tror jeg vi tar noen små helge turer rundt i nær område =)... Har mye å gjøre hjemme oxo (i hagen) så vi får se =)

Vi bli nok hjemme siden han ikke har noe jobb lenger en til sommeren så vit vi vet, hehe, skal på intervju nå denne månden en gang hos en som han kanskje skal begynne å jobbe hos. + at vi holder på og bygge hus nå så har ikke rå til å reise noen plass[:'(][:D]

Jeg tørr ikke planlegge stort... er første baby og jeg aner jo ikke hvordan livet blir etter fødsel.
Men siden vi har hytte innerst i oslofjorden blir vi å bo der i 6-8 uker!

Og hvis vi føler oss trygge, kan det hende vi tar oss en tur til Stocholm eller københavn tidlig på høsten.

Her har vi ingen planer.
Blir vel bare å kose oss hjemme [;)]

Vi har valgt å ikke lage noen planer, vi bor rett ved sjøen(50m) så sambo kan ta med seg de to andre barna på båt tur å sånne ting,men meg å lille baby kan slappe av. ellers blir det kanskje en tur til sverige eller noe, litt lyst til å finne på noe for de andre barna også.

Men tar ting som de kommer[:D]

Back
Topp