Sommerferie

mille.

Gift med forumet
Det er jo så stille her inne om dagene så jeg lager en tråd til jeg...
 
                                                                                  
Hva skal dere i sommer da??
Noen som skal på en eksotisk ferie, en tur på hytta eller bare være hjemme?
 
Jeg skal være hjemme i sommer, vi skal pusse opp badet og bygge det litt ut så mesteparten av feriepengene går vel med der i år. Og det som er til overs går vel til noe nytt til hjemmet! Er jo alltid noe å bruke penger på...
 
Men neste år.... da SKAL JEG TIL SYDEN!!! Eneste som kan stoppe meg er en sprekkferdig mage!! [;)]
 
 
 
Vi skal til Trondheim. [:)]
vi skal dra sammen med mine foreldre. min far er fra Frøya. Han skal vise oss barndomshjemmet sitt
(mine besteforeldre døde før jeg ble født, og mine onkler og tanter bor sørpå, så jeg har aldri vært der)
har bare vært i Granåsen under vm 97. (hoppdilla![8D])
 
så blir det nok litt fiske og besøk til familie og sånn.
også skal vi seff til Trondheim sentrum og Nidarosdomen. det gleder jeg meg veldig til! [:D]
 
neste år blir det syden.
hvis det passer seg slik med mage og baby og sånn. [;)]
 
Vi skal til Fredrikstad på besøk til kjentfolk. Sidan vi bur på Sunmøre blir det vel en stopp på Hunderfossen og i Oslo på veien... [:)]
 
Vi skal nok bare noen små turer hit og dit. Til København og Paris tenker jeg. Og så får vi besøk i noen uker. Ellers skal vi bare nyte den fantastiske byen vi bor i ( Oslo)![:)] Blir nok en bra sommer dette![:)]
 
Bryllupsreise til Mexico! [:)] Og helgetur til Roma [:)]
 
Må nyte det i år mens vi kan.
 
vi har nettopp vært på kjærestetur til Italia,men vi skal også på en tur til sverige med barna i juli.[:D] det var skikkelig koselig ifjor,så i år skal vi med ett vennepar til byske og krysser fingrene for at det blir like fint vær! [:D]  vi har også oppussingsprosjekter hjemme,men vi må bort ett par uker for å slappe av! [:)] vi skal bygge ut og få nytt kjøkken og ett til soverom! vi holder  på med den nye yttergangen og den er ferdig om to uker. pluss at vi om ei uke begynner med å fjerne alt som er på plenen,for så å lage ny plen ( det er nå 90% mose,5% ugress og 5% gress [:D]) og en stor platting bak garasjen!! sååå... vi har nok å henge fingrene i i hele sommer!! [:D] gleder meg sinnsykt mye til i september for da er vi nok ferdige! [:D]
 
Back
Topp