sommerferie

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
noen som har lagt planer for sommerferien enda eller?

vi har bestilt sommerhus i danmark en uke sammen med mine foreldre og søster med samboer og barn. et sånt kjempefint hus ved stranden med basseng og boblebad og full pakke[:)]

også drar vi en mnd til huset til svigers i spania. der er det så utrolig fint. kjempestort med basseng og kos! gleder meg masse.

her blir det ferie til danmark også, min søster bor der så skal til henne, vi begge har fått barn, og det er 2 mnd mellom dem, så da skal de møtes for 1 gang

ORIGINAL: TrineR

her blir det ferie til danmark også, min søster bor der så skal til henne, vi begge har fått barn, og det er 2 mnd mellom dem, så da skal de møtes for 1 gang

så stas da[:)] hvor i danmark bor hun da?
søsteren min har termin i mai, så her blir det også to tette søskenbarn. fint for de små da!

i kjøbenhavn=) ja er artig at hun har et søskenbarn=D 

Vi har ikke lagt så store planer, eneste eg vet er at både eg og sambo kommer til å ha masse fri. Vi skal iallefall være en del på sjøhuset til foreldrene mine. Det er akkurat som ei lita hytte med kjøkken, stue,bad, soveplass til 8 stykk helt i vannkanten [:D] i fjor var vi på bilferie bare eg og sambo og ei venninne med barn lurer på om vi vil være med henne, mannen og barna deres på en liten tur [:)]

Foreldrene mine har hytte ved sjøen, med privat strandlinje, båt og nøst. Der skal vi være hele sommeren. Vi skal også være der i februar når samboren tar ut 4 uker av fedrekvoten. Gleder oss [:)]

vi skal til danmark[:D]

Skal gifte oss 6. september så her blir det ikke mye tid å penger til ferie det får bli neste år[:)]

Tror jeg vil jobbe litt i sommer.Men skal til Danmark en uke i mai sammen med begge søstrene mine med familie og mine foreldre. Det er foreldrene mine som spanderer tur på alle. Vi skal ha hytter med basseng, gleder meg veldig.[:D]

var mange som skulle til danmark, nesten skulle vært treff der jo:D haha

ORIGINAL: TrineR

var mange som skulle til danmark, nesten skulle vært treff der jo:D haha

ja det hadde ikke vært dumt[:)]

Vi skal til Antibes i ni-ti dager.

Har leid leilighet sammen med foreldrene mine [:)]

Vi planla det i fjor sommer da jeg var gravid og vi var i Sør-Frankrike, og vips så skal det skje også. Blir bra.

Ellers ser jeg fram til å ha masse fri. Forhåpentligvis blir det fint vær. Samboeren min skal ha fem uker ferie, og regner med det blir en del helgeturer, enten på hytta til foreldrene mine eller landstedet til søstera hans.

Her skal vi til spania i slutten av mai og juni i tre uker, til svigers sitt hus. Så skal vi en uke til kr. sand, dyreparken med sabeltann og kardemommeby pga vesla, og så i september blir det to uker i tyrkia i mamma og samboerns nye villa- så det skal bli godt.

Ellers skal vi til køben med ett vennepar i juli og gøteborg, og er mye på hytta med venner og bader, kjører båt, fisker og koser oss. Sambo skal være hjemme fra mai til august[:D] så da har vi god tid til de små..

Back
Topp