Bkno5755230
Blir kjent med forumet
Dere som har barn fra før, hva tenker dere om sommerferien med nyfødt sommerbaby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Vi håper på tur med campingvogna i slutten av juli. Termin helt i starten av juli. Barn ne 3
Sniker. Vi håper på tur med campingvogna i slutten av juli. Termin helt i starten av juli. Barn ne 3
Vi bor på Vestlandet, så vi reiser kanskje med båten fra Bergen til Danmark om det er trygt (covid), eller tar en tur østover til Lilleputthammer. Vi har to barn på 3 og 6 år. Men, alt blir bestemt etter ungen er ute.. og så må vi jo se hvor det er fint værHvor drar dere da?![]()

Vi bor på Vestlandet, så vi reiser kanskje med båten fra Bergen til Danmark om det er trygt (covid), eller tar en tur østover til Lilleputthammer. Vi har to barn på 3 og 6 år. Men, alt blir bestemt etter ungen er ute.. og så må vi jo se hvor det er fint vær![]()
Vi drar nok som vanlig på besøk til familie og ein tur med campingvogna. Har 2 barn frå før som er 3 og 6 i sommer. Termin tidlig i juni, barnehagen har ferie dei 3 siste vekene i juli så det blir då vi reiser. Pleier å reise til Ål og være ei veke med campingvogna. Mykje kjekt å finne på inne på området til campingplassen for ungane, så vi kan holde oss i nærheten av campingvogna heile tida.
Håper nokre venner og søsken med ungar i ca samme alder også har lyst å være der samtidig som oss, så blir det ennå kjekkare for dei eldste. Men planane kan fort endre seg om det blir vanskelig med mini på slep...
Det har vi ikkje sjekket, men er det garantert fint vær og ledig, så bestiller vi kanskje hytte, da slipper vi vogna med over. Noe tur blir det uansett! Siste sommer før eldste starter på skolen så fint at det blir noe tur! Selv om han sikkert er godt fornøyd om vi tar med teltet bak skogen her og koser oss!Ja best å ikke planlegge for mye før ungen er ute. Og det er jo så deilig å ha friheten til å reise der det er fint vær. Vi lurer også på om vi skal dra over til Danmark en liten uke kanskje men det kommer jo til å koste 5000 tur retur med båten over med bobil. Og jeg tørr ikke bestille noe båt billett før ungen er kommet iallefall. Hvordan er prisene med campingvogn?
Det har vi ikkje sjekket, men er det garantert fint vær og ledig, så bestiller vi kanskje hytte, da slipper vi vogna med over. Noe tur blir det uansett! Siste sommer før eldste starter på skolen så fint at det blir noe tur! Selv om han sikkert er godt fornøyd om vi tar med teltet bak skogen her og koser oss!
Ferieparken. Har vært der fleire år på radEr det Hallingdal feriepark i Ål eller Ål camping? Så kjekt dere har flere å dra med! Vi har erfart det alltid er mange andre å leke med på de ulike campingplassene. Ser for meg det må bli mye enklere med baby på sommerferie når eldste søsken også har det kjekt…

Ferieparken. Har vært der fleire år på rad![]()
galskap! Brystbetennelse og full pakke, men gikk bra!Har barn fra før, men eldste er født i midten av august og yngste i april. Har mao aldri fått barn midt i fellesferien før, så gruer meg litt det. Først og fremst fordi jeg lurer på hvordan vi skal klare å ivareta de største behov når de har ferie og skole/bhg er stengt. Vi får prøve å planlegge litt lavterskelaktiviteter - dra på fjellet, være i nærområdet osv… og kanskje planlegge en utenlandstur til våren istedenfor når mini er større?!
Å bare ta ting som det kommer å? Er lov detHar barn fra før, men eldste er født i midten av august og yngste i april. Har mao aldri fått barn midt i fellesferien før, så gruer meg litt det. Først og fremst fordi jeg lurer på hvordan vi skal klare å ivareta de største behov når de har ferie og skole/bhg er stengt. Vi får prøve å planlegge litt lavterskelaktiviteter - dra på fjellet, være i nærområdet osv… og kanskje planlegge en utenlandstur til våren istedenfor når mini er større?!
(de er 12 og 11 til sommeren) Mine har kost seg mer i f.eks abra havn enn ‘syden’, og må si det er mer ferie for oss foreldre også
og de eeelsker lekeland, fortsatt, typ Leos eller trampolinepark. ‘Om å gjøre å få flest skritt på skrittelleren’
Dette er nr 3, har hatt sommerbaby før, det var første. Gikk veldig fint. Dro på stranda, fløy til Sverige, kjørte til Trøndelag. JM sier nr 3 er en ‘gratispassasjer’ og får masse underholdning av søsken. Blir nok det samme denne sommeren
vi var på gran canaria når nr 2 var 2,5 mndgalskap! Brystbetennelse og full pakke, men gikk bra!
Ja, enig - bare ta ting som det kommer er vel så koselig. Kanskje man kommer på noen spontane ideer, fremfor å eventuelt bli skuffet av planer man ikke får gjennomført. Tror det blir en veldig bra sommer uansettÅ bare ta ting som det kommer å? Er lov detVi har stor hage med stort basseng og trampoline, kort avstand til vann. Pluss at mine er såpass store at det ikke skal stå på meg å underholde de, egentlig. Men de forventer det
(de er 12 og 11 til sommeren) Mine har kost seg mer i f.eks abra havn enn ‘syden’, og må si det er mer ferie for oss foreldre også
![]()
Lurt med lege i nærheten uansett alder på barnAt nr 3 blir gratispassasjer kan jeg se for meg Så lenge det er lege og sykehus i nærheten skulle man tro man var trygg selv med liten på slepbare denne koronaen roer seg litt da…