Sommerferie

Hahah, hvis vi får en like varm sommer i Norge, som i fjord - da kommer jeg nok også til at svette mye - men elsker sommer og hater vinter. :)

Heller gå i kjole og svette, end skulle pakkes inn i klær og være red for at falle på isen :)
Ja det er sant :D vi får håpe vi ikke får så mye vann i kroppen. Planene er store om å ligge i barnebassenget som en strandet hval i to uker hvertfall :hilarious:

Skal fortrinnsvis føde, så i år blir ferien brukt i nærområdet :) Håper på fin form og fint vær slik at vi eksempelvis kan dra på noen teltturer :)

Ingen veldige planer :) mulig en tur til Danmark, svigers har hus der :)
Ellers bare ordne litt rundt huset, bade og kose oss med ungene (han jobber mye av sommeren, og jeg skal prøve å få vakter når han har fri).

Skal en tur til Mallorca i juni, Kristiansand for å besøke min far i juli, hytten i august, også blir det muligens en tur til i september :)

Blir nok en biltur sørover for å besøke slekt i Sandefjord/Tønsberg (bor selv i Trøndelag), men ingen planer utover det.
Har så mye som må gjøres hjemme i år, kommer til å koste noen lapper..

Vi skal ei uke på Daftø ved Strømstad.

Ellers ingen store planer, men svigerfamilienenforventer vel noe besøk, så jeg vet ikke helt når det blir.

Vi skal jobbe helt fram til august, men da drar vi til USA og Miami. Blir småturer til Jotunheimen og hytta i helgene.

Med mindre legene gir meg reiseforbud, blir det som vanlig en måned hos familien i USA. Spent på kombinasjonen graviditet mot slutten av andre trimester, lang reise og temperaturer rundt 40 grader.

Back
Topp