Sommerferie

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Skal dere/har dere vært på sommerferie med babyen i år? Og i så tilfellet hvor skal dere? :)

Jeg verker etter å komme meg litt vekk, men samboeren mener det blir stress å fly (vi skal på en tur til mallorca i september, men det er så lenge til). Og det jeg har sett på at plasser i nærheten (hytte/hotell) er for det meste opptatt.
 
Ingen veldige planer. Vi var jo i kroatia, og kom nettopp hjem etter noen dager i DK. Lyst til en tur til til dk før juli starter, men dusten har tatt på seg en dag overtid akkurat midt i en liten friperiode :shifty:
 
Vi drar 1,5uke til Danmark[emoji4] gleder meg veldig til å dra på tur hele familien.

Vi tar båten. Slik at det blir minst mulig bil kjøring[emoji23]
 
Vi er på leting etter hus/leilighet så vi vier sommeren til flytting. Gleder meg til ferie neste år [emoji2]
 
Vi skal 3.5 uker til Danmark. (Svigers har hytte der) :)
 
Her er det også husplaner. Vi har et byggeprosjekt gående, så vi sparer feriepengene til det. Det får heller bli dagsturer, og eventuelt småbesøk til hyttene på fjellet (helst mens foreldrene våre er der, så vi slipper alt styret med å "åpne og lukke" hytta, he-he).
 
Vi reiser imorgen :) samboer kommer hjem ifra USA ( 8 timer minus på døgnet så sikkert døgnvill) kl.11.30 og vi må være på båten 19.00 :hilarious:
Vi skal til et sted like utenfor Sæby. Ikke langt ifrå Frederikshavn, - nord Jylland.
 
Hele familien på 5 og ett vennepar med 2 barn skal reise til Danmark til lørdag:) Leid ett feriehus som vi skal bo i:) Blir spennende mtp soving på dagen for minstemann da han styrer så mye med den :meh: Og mellomste er så gørr sliten og grinete :rolleyes: Heldigvis er det ikke noe styr mtp søvn med eldstemann :D Skal bli godt å komme seg litt vekk fra hverdagens kjas og mas:smug:
Skal til Bratten Strand, Nordjylland , aldri vært der før noen av oss så det kan bli spennende ! Krysser fingre og tær for fint og noenlunde varmt vær :nailbiting::happy:
 
Hele familien på 5 og ett vennepar med 2 barn skal reise til Danmark til lørdag:) Leid ett feriehus som vi skal bo i:) Blir spennende mtp soving på dagen for minstemann da han styrer så mye med den :meh: Og mellomste er så gørr sliten og grinete :rolleyes: Heldigvis er det ikke noe styr mtp søvn med eldstemann :D Skal bli godt å komme seg litt vekk fra hverdagens kjas og mas:smug:
Skal til Bratten Strand, Nordjylland , aldri vært der før noen av oss så det kan bli spennende ! Krysser fingre og tær for fint og noenlunde varmt vær :nailbiting::happy:
Vi er i nord Jylland nå, i Sæby og idag hadde vi 31 grader i skyggen. Så satser på dere og får det fint.
 
Back
Topp