Sommerferie

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva skal dere i sommerferien?

Vi skal en uke til Mallorca i juli (i år også gitt!)

Resten vet vi ikke, mulig leie et sommerhus.
 
Last edited:
Ingen planer er spikret enda. Har litt lyst til Spania, men er veldig usikker mtp sikkerhet i buss/bil.

Så blir muligens å leie feriehus i Sverige/Danmark:)
 
Ingenting er bestemt, men det blir sikkert litt på hytta og litt i Oslo. Vanskelig å planlegge når jeg ikke har jobb. Og så er det ikke sikkert vi får så mye ferie sammen.
 
Vi skal noen dager til Kristiansand. Besøke to venninner av meg som fikk baby nå på nyåret, og selvfølgelig dra i dyreparken :) Og så blir det nok Danmark resten. Drømmer om en tur til et typisk Sydenland nå i April/Mai..
 
Blir ikke noe stor tur på oss i år. Har kjøpt hus med hage som det må ryddes, planeres litt og lages gjerde i, så må prioritere det i stedet. Om det skulle bli noe penger til overs blir det nok noen dager norges ferie i Kristiansand eller båttur til Danmark kanskje:)
 
Vi leier et feriehus i DK for ei uke. Mamma og stefar kommer opp til DK så da får vi sett hverandre igjen :) Ellers blir det ei uke på hytta når mannen har ferie. De resterende 6,5 uker skoleferien er vi hjemme. Da er jeg alene med alle 3 så vi ser det an dag for dag hva vi finner på.
 
Så skal vi lage barn! Det har jeg allerede glem, haha.

Vi satser også på at frøkna skal litt på ferie hos div besteforeldre og vi kan dra litt på tur alene ;)
 
Vi satser på Nord-Sjælland.
 
Back
Topp