Sommerferie

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Ja, skal dere ut å reise i sommer? :)

Her er det ikke mye ferie men vi reiser 5 dager til Frankrike, da er jeg 11 uker på vei så da er det ikke såå skummelt synes jeg :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Vi reiser 2 juli til gran canaria i 14 dager. Gleeeeder meg så utrolig mye. Avslapping og selvpleie og masse kos med min lille familie...

Jeg er på ferie i Hellas akkurat nå jeg :) super deilig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi reiser til USA 29.juni, blir der i nesten 3 uker :) Blir deilig.

-iPhone appen-

Lalandia i Danmark

helgecamping i Sverige, ellers blir det å bruke mest tid på opppussing i hjemmet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

1 uke til Hellas i begynnelsen av juli :D om jeg får grønt lys av legen min da...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi reiser til USA 29.juni, blir der i nesten 3 uker :) Blir deilig.

-iPhone appen-
Så heldig! Skal dere reise rundt eller være på et sted? :)

❤️Februar 2015❤️

Så heldig! Skal dere reise rundt eller være på et sted? :)

❤️Februar 2015❤️

Mannen min er derfra så vi skal besøke familien. Blir vel for det meste på en plass, muligens innom Chicago en tur :) Har vært der flere ganger og fartet rundt. Anbefaler å dra dit ja :)

-iPhone appen-

Vi skal 5 dager til Spania med hele familien for å ferie 50årsdagen til pappa! :-)

Også skal vi 1 uke til vestlandet å besøke familien til samboern. Også blir det litt hjemmetid, vi skal bytte kjøkken og pusse opp litt her åsånn

Vi skal være hjemme. Blir formen som tidligere kommer ikke jeg til å være oppegående før langt uti august.

Vi blir nok hjemme for det meste. Jeg tar ut ferien i forbindelse med at vi får valp :)

Blir nok en tur til svigers nordpå for å fortelle de gode nyhetene i slutten av sommeren ;)

Back
Topp